@recedent,
post #6
Domyślam się, że będzie to coś podobnego do CGX-AGA. Też niektórym się wydawało, że "złamali system" i mają kartę graficzną na AGAcie.
Ale tak się zastanawiam... Gdyby coś zrobić w Hollywood SPECJALNIE z myślą o skrajnie wolnych konfiguracjach to może jakaś statyczna przygodówka by z tego jeszcze wyszła. Nie używać żadnych przezroczystości, nie kazać skalować czy konwertować obrazków tylko dostarczyć w takiej formie w jakiej mają być ostatecznie...
Tylko z drugiej strony właściwie po co? Takie rzeczy robi się jedną ręką w AMOSie i na pewno jest szybciej.
Zwolennicy najniższych konfiguracji powinni się pogodzić z tym, że to jest skrajne retro i jeżeli chce się tam coś sensownego zrobić to nie powinno się wychodzić poza assembler albo proste C. Inaczej to nie ma sensu i robi się z tego paradoks w którym proste gry "klockowe" mulą albo wymagają 2MB RAM podczas gdy gry z epoki ("Shadow of the Beast", "Agony", "The Settlers") pięknie śmigały i wręcz pękały w szwach od ilości grafiki na 1MB RAM.

Ciekawe, że przy dzisiejszych narzędziach, możliwościach "debuggowania" na emulatorach, wygodnym pisaniu na innych maszynach retro-soft właściwie cofa się w rozwoju. No, może poza nielicznymi wyjątkami, które chyba każdy potrafi wymienić na palcach jednej ręki.
Ostatnia aktualizacja: 15.02.2022 15:03:57 przez MDW