Komentowana treść: Tony - wersja cyfrowa
[#1] Re: Tony - wersja cyfrowa
Czy są wersje z podpisem Autora/Autorów?

Czy ścieżka dźwiękowa jest dostępna osobno, dla wersji nie-cyfrowej?
[#2] Re: Tony - wersja cyfrowa

@_DiskDoctor_, post #1

Jesli to jest ta sama wersja co na kanale Sabermana to nie rozumiem dlaczego trainer zostal nazwany cracktrem.
[#3] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Don_Adan, post #2

Bo Tukinem scrackował swój własny kod i dodał trainer :)
[#4] Re: Tony - wersja cyfrowa
Szukałem i znalazłem o tutaj można pobrać grę.
link
1
[#5] Re: Tony - wersja cyfrowa

@koczis, post #4

Wow! Drugie słowo w wiadomości prowadzi dokładnie w to samo miejsce
4
[#6] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Don_Adan, post #2

To ta sama wersja. Cracktro od początku miało być razem z grą i jest.

Jak widać na filmiku, mamy pełną parabolę skoku, więc to jest ostateczna wersja, która jest na itch.io i w wersji pudełkowej.
1
[#7] Re: Tony - wersja cyfrowa

@tukinem, post #6

Nie chce sie czepiac, tylko to nie jest cracktro a trainer.
4
[#8] Re: Tony - wersja cyfrowa
Ja pierdzielę... Coś takiego wymaga 1,5 MB RAM? To powinno śmigać na góra 0,5 MB.
1
[#9] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Pinto, post #8

Jeden w tą czy w tamtą co za różnica?
2
[#10] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Pinto, post #8

W jakim języku programowania, poza assemblerem?
[#11] Re: Tony - wersja cyfrowa

@karolb, post #10

No właśnie. Prawdziwi koderzy są na wymarciu.
1
[#12] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Pinto, post #11

Więc, cieszmy się, że są jeszcze tacy programiści jak tukinem, którzy tworzą coś dla Amigi.
11
[#13] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Pinto, post #8

Ja pierdzielę... Coś takiego wymaga 1,5 MB RAM? To powinno śmigać na góra 0,5 MB

Moim zdaniem, to powinno działać na 256 KB! Co za bezczelny typ ten Tukinem, już ja bym mu w cztery oczy nawtykał, jakbym go spotkał!
zbanowac
W gruncie rzeczy to bym pograł w coś podobnego jak Superfrog lub Moonstone na 0,5MB i to na jednej dyskietce, żeby nie wachlować flopami w stacji dyskietek. Szkoda mojej DF0, żeby cały czas dogrywało w nieskończoność.
Duża społeczność amigowa czeka na wspaniały hit, więc możesz brać się do roboty w wolnym czasie. Tylko nie zapomnij, ma być to hit a'la Superfrog na 0,5MB i jednej dyskietce. No i proszę cię bardzo, tylko żeby nie była to gra monochromatyczna! Wystarczy mi 256 kolorów. Z góry dziękuję i czekam na twój wspaniały produktOK
15
[#14] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Pinto, post #11

No właśnie. Prawdziwi koderzy są na wymarciu.


nie, po prostu prawidziwi koderzy od wielu lat siedzą na innych platformach bo mają z tego na chleb lub ich to bardziej kręci, amiga to totalna nisza obecnie.
[#15] Re: Tony - wersja cyfrowa
8
[#16] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Azakiel, post #14

Precyzując: prawdziwi amigowi koderzy

Ostatnia aktualizacja: 09.06.2024 03:02:28 przez Pinto
[#17] Re: Tony - wersja cyfrowa
Wybieram wersję na C64
[#18] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Pinto, post #8

Wymagania na pamięć ma duże, ale dziś to nie jakiś duży problem żeby uruchomić na Amidze 500.
1
[#19] Re: Tony - wersja cyfrowa

@lukjan, post #17

Ja zamówiłem box na Atari (bo to mój pierwszy i ukochany komputer) i cyfrową na C64 ze względu na uczestnictwo Adama Gilmore'a (muzyka).
Amigowa wnioskując po demie jest bardzo dobra, ale ten nieszczęsny skok mi nie leży, no nie przeskoczę tego
Tak czy inaczej: gratulacje dowiezienia amigowej wersji do mety i wydania OK
1
[#20] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Jacques, post #19

Ten poprawiony skok też?

4
[#21] Re: Tony - wersja cyfrowa

@karolb, post #20

Nie wiem, nie chcę już tego drążyć, jakiś czas temu Tukinem pisał, że będzie jak w demie jeśli dobrze zrozumiałem. Jeśli nie ma pionowego spadku po połowie paraboli to ok.

Ostatnia aktualizacja: 09.06.2024 10:35:49 przez Jacques
[#22] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Azakiel, post #14

prawidziwi koderzy od wielu lat siedzą na innych platformach

I na przykład za grube pieniądze tworzą stronkę wyświetlającą listę kilkunastu krótkich tekstów z malutkimi obrazkami marnej jakości, która na 1,5GHz działa z prędkością 1 FPS (pozdrawiamy profesjonalnych developerów Twittera oraz innych magików, którzy potrafią 3-gigahertzowe procesory wydajnościowo zamienić w 6502).

Ostatnia aktualizacja: 09.06.2024 11:05:48 przez MDW
9
[#23] Re: Tony - wersja cyfrowa

@Jacques, post #21

Skok masz poprawiony. Tydzień przed premierą napisałem tą parabolę dla was. Z wiatrakami się nie wygra.
8
[#24] Re: Tony - wersja cyfrowa

@tukinem, post #23

Super, cieszy ta wiadomość OK
1
[#25] Re: Tony - wersja cyfrowa

@MDW, post #22

Zrobiłeś się bardzo cyniczny (bardziej:). Ostatnio sporo twoich wypowiedzi jest w podobnym tonie. Nie każdy kto skończył ze sprzętem retro jednocześnie skończył z hobbystycznym programowaniem. Po prostu ludzie zmienili środowisko w którym się obracają. Programowanie pod Amigę i podobne ma swoje ograniczenia/upierdliwości które jednym pasują ale innym nie. Czasami zamiast walczyć ze sprzętem może jednak lepiej spożytkować czas na inny aspekt programowania.
7
[#26] Re: Tony - wersja cyfrowa

@kiero, post #25

Pisząc pod Amigę nabrałem takich nawyków, że omijam dzielenia/mnożenia, kombinuję żeby nie spowalniać komputera obliczeniami i nadmiernym blitowaniem. Z jednej strony gdybym miał pisać na PC musiałbym na siłę porzucić te nawyki (może złe, a może dobre), a z drugiej strony nie wyobrażam sobie, żeby dzisiaj pisząc cokolwiek na PC ktoś się przejmował ograniczeniami.
1
[#27] Re: Tony - wersja cyfrowa

@tukinem, post #26

Dlaczego musiałbyś na siłę porzucić te nawyki? Kombinowanie tak żeby nie spowalniać komputera zbędnymi obliczeniami to bardzo dobra praktyka na każdej platformie. Co do ograniczeń to już chyba kiedyś o tym pisałem. Ograniczenia ciągle są. Po prostu poprzeczka jest dużo wyżej. Dzięki temu można skupić się na pracy kreatywnej co często przekłada się na ciekawszą mechanikę. Oczywiście nie jest to reguła. Zawsze może wyjść gniot, ale trudno nie zgodzić się że eliminujesz przynajmniej częściowo czas spędzony na optymalizację. IMO to jest kompletnie inna kwestia. Nie chciałem tutaj rozpoczynać wątku czym różni się pisanie pod bardziej lub mniej ograniczone platformy. Chodziło mi po prostu o to, że retro nie jest jedynym miejscem gdzie można zrobić coś fajnego.
6
[#28] Re: Tony - wersja cyfrowa

@tukinem, post #26

Pisząc pod Amigę nabrałem takich nawyków, że omijam dzielenia/mnożenia, kombinuję żeby nie spowalniać komputera obliczeniami


To jest prawda , ale jeśli chcesz uzyskać fizykę w grze bez mnożenia i dzielenia to nie przejdzie. Nie wyobrażam sobie precyzji linii krzywych i okręgów bez trygonometrii. Oczywiście można to uprościć plusem i minusem ale to nie będzie idealne.
Ściskam Ciebie mocno i gratuluję z twórczości.
2
[#29] Re: Tony - wersja cyfrowa

@djpiotrs, post #28

Dziękuję.

Właśnie biorąc pod uwagę taką trygonometrię, to programista PC będzie sobie używać funkcji liczących np sinus danej liczby. Programista retro komputera powinien sobie już stablicować gotowe wyniki działań.
3
[#30] Re: Tony - wersja cyfrowa

@AD99, post #13

no tak 0.5 mb dodatkowe raz że dziś strasznie drogie dwa prawie nie dozdobycia
7
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem