@MDW, post #2
@michal_zukowski, post #9
"Supports all Amigas with 512kb Chip and 512kb any other RAM"
@Krashan, post #8
@Koyot1222, post #15
"Cecconoid" to strzelanina inspirowana tytułami z plaform 8-bitowych
@MDW, post #16
Dostaję mini-szału gdy żółty ludzik podchodząc do zielonego drzewka nagle w połowie staje się zielony. s(...) Są produkcje, które jakoś zgrabnie omijają czy obchodzą tę specyficzną cechę spectrumowej grafiki. No ale większość twórców miała to w nosie, użytkownicy jakoś to zaakceptowali i w wielu produkcjach grafika jest właściwie całkowicie nie czytelna.
@Koyot1222, post #21
To nie do końca tak. Gry spectrum powstawały w okresie kiedy grafika o lepszych parametrach gościła tylko na zaawansowanych i drogich automatach. Więc odniesienie do "lepszych produkcji" było możliwe tylko w przypadku konwersji z ww. zaawansowanych sprzętów.
@Jacques, post #23
o nie do końca tak, bo ZX Spectrum weszło na rynek w 1982 roku, Atari 400/800 w 1979r. a Commodore 64 niewiele później (po ZX), bo w 1983.
@amikoksu, post #1
@amikoksu, post #28