@Vadeous,
post #17
Pomęczę was jeszcze troszkę.Udało się grę poprawnie uruchomić na ustawieniach Amiga 1200(standardowych) z zainstalowanym Workbench 3.1,o dziwno klawiatura normalnie działa nie to co na ustawieniach w os 3.9 (choć to może wina emu..) Jednak każda zainstalowane gra bo mam aż dwie :P czyli "Black Crypt" i "Evil's Doom" ma artefakty w grafice.Ustawiałem CPU/FPU w różnych konfiguracjach ,podobnie Chipset,Ekran/Filtry ,wypiłem sporo kawy :) Czy te artefakty są spowodowane przez słabą kompatybilność "WinUAE" czy to wina tych gier? (jakieś Fix-y?) (obie gry nie są w żaden sposób skrakowane itp,mam nawet do nich instrukcje :P) Instalowałem na "hdf" zrobionym przez "WinUAE" rozmiar od 80mb do max 500mb różnic brak.."Obrazy hdf" były formatowane z poziomu "Workbench"raz z komendy a raz z WB/System/Format.Czy ktoś widzi rozwiązanie tego problemu?
Artefakty wyglądają tak :
Scen z WB --> http://img409.imageshack.us/f/32448489.jpg/
Scen z uruchamiania --> http://img829.imageshack.us/f/credi.jpg/
Scen z wybory Load --> http://img521.imageshack.us/f/newgamep.jpg/
Scen doboru komratów -> (problem) http://img26.imageshack.us/i/artefakt.jpg/