@damianx,
post #39
Odświeżam wątek.
Gram w Evil's Doom ver. 1.8 na WinUAE, która to wersja jest w 100% poprawiona co obrazuje pełna solucja na youtube. Zanim przejdę do sedna napiszę kilka uwag, jako, że grze daleko od perfekcyjności:
- gra już nie resetuje się przy uruchamianiu, ale czasem blokuje się przy pierwszym odpaleniu
- gra miesza przy ustawianiu ramek w przeplocie co powoduje artefakty, a przy używaniu KS 3.1 występuje zamiana ramek górnej z dolną
- miałem buga z wynajęciem Kellaka (nie opisuję, bo można go ominąć)
- zapomniano o pliku x/failed.bin co powoduje, że po śmierci Vantana trzeba zresetować grę
- wbrew pozorom, grafika w podziemiach jest bardzo ograniczona co do ilości kolorów i daleko jej do liczby 256
A teraz sedno problemu. Gra kaszani się w drugich podziemiach (Mythil). Występują artefakty i skaszaniona mapka. Wgranie save'ów do starszych wersji powoduje to samo. Ta wersja zawiera też gotowe save'y, wgranie ufo.mythil-zmatek!!!, powoduje to samo. Co jest grane? Wersja jest dostępna na EAB FTP w postaci iso cd wraz z manualem, solucją i save'ami.