[#31] Re: Evil's Doom

@Vadeous, post #30

Instalujesz na partycji z wieloma Gb wolnego miejsca, znowu?:)

Ambermoon jest dostepny za darmo na stronie domowej i to od chyba 10 lat;)

[#32] Re: Evil's Doom

@AmiChris, post #31

Nie nie :) Partycja ma 50mb ,inna 10mb ;) Uruchamiałem z DFO i prosi o miejsce na Dysku ,skopiowałem też pierwszy dysk na partycje i uruchomiłem ,dalej tak samo.Chyba że mam napisać inaczej niż
Partycja np: DH1 (50mb) czyli ?
[#33] Re: Evil's Doom

@Vadeous, post #32

Hmm, ja mialem wersje z macd i ona sie instalowala normalnie.
Chociaz to troszke dziwnebo ta gierka zabijala system.
Grasz z uae to nie powinno byc problemow;)

[#34] Re: Evil's Doom

@AmiChris, post #33

Do Ambermoon są jakieś łatki (fix) do instalacji ?
[#35] Re: Evil's Doom

@Vadeous, post #34

latek nie pamietam ale chyba byly wersje rozne.

http://thalion.exotica.org.uk/games/ambermoon/credits/credits.html



Ostatnia modyfikacja: 13.09.2010 16:40:54
[#36] Re: Evil's Doom

@AmiChris, post #35

Tak mam tą wersje na os 3.9 nie chce się instalować ,albo potrzeba jest inna komenda do rozpakowania..Spróbuję na WB 3.1 :)
[#37] Re: Evil's Doom

@Vadeous, post #36

The Company wypuściło Evil's Dooma jako exec dla windowsa. Wersja 1.8. Pamiętam ile napsułem sobie krwi dla tej gry. Jakby ktoś kiedyś miał chęć, to teraz odpalanie gry to tylko dwa kliknięcia.

[Odnośnik usunięto]
[#38] Re: Evil's Doom

@Vadeous, post #34

Jasne, zakładając że masz ostateczną wersję 1.07 gry, to patcha zrobił maynaf, do ściągnięcia tutaj.
AlexH, założyciel Thalion Webshrine od lat chwali się że ma poprawki na ostatnie parę błędów które jeszcze są w grze ale nie chce się z nimi podzielić...

[#39] Re: Evil's Doom

@Vadeous, post #1

Tu masz wersję instalacyjna już w Winuae

[odnośnik usunięto] i wiele innych gier już preinstalowanych.

[#40] Re: Evil's Doom

@damianx, post #39

Odświeżam wątek.

Gram w Evil's Doom ver. 1.8 na WinUAE, która to wersja jest w 100% poprawiona co obrazuje pełna solucja na youtube. Zanim przejdę do sedna napiszę kilka uwag, jako, że grze daleko od perfekcyjności:
- gra już nie resetuje się przy uruchamianiu, ale czasem blokuje się przy pierwszym odpaleniu
- gra miesza przy ustawianiu ramek w przeplocie co powoduje artefakty, a przy używaniu KS 3.1 występuje zamiana ramek górnej z dolną
- miałem buga z wynajęciem Kellaka (nie opisuję, bo można go ominąć)
- zapomniano o pliku x/failed.bin co powoduje, że po śmierci Vantana trzeba zresetować grę
- wbrew pozorom, grafika w podziemiach jest bardzo ograniczona co do ilości kolorów i daleko jej do liczby 256

A teraz sedno problemu. Gra kaszani się w drugich podziemiach (Mythil). Występują artefakty i skaszaniona mapka. Wgranie save'ów do starszych wersji powoduje to samo. Ta wersja zawiera też gotowe save'y, wgranie ufo.mythil-zmatek!!!, powoduje to samo. Co jest grane? Wersja jest dostępna na EAB FTP w postaci iso cd wraz z manualem, solucją i save'ami.
[#41] Re: Evil's Doom

@cholok, post #40

Zdaje się, że problem rozwiązałem. Wersja 1.8 ma skaszaniony save. Gdy wybierzemy opcję New Game (lub podobną) wgrywany jest stan gry początkowy z katalogu Y. Analiza bitowa wykazała, że ten stan w wersji 1.8 jest jako jedyny różny niż w pozostałych wersjach, a tych posiadam: 3 stare 1.54 (ale różne) oraz oryginalną 1.7b. Podmiana pliku .MYT wyeliminowała problem.
Cóż, chyba będzie trzeba grać od nowa.
[#42] Re: Evil's Doom

@cholok, post #41

Odgrzebię trochę temat. Gram sobie w to i wszystko ładnie i pięknie ale za każdym razem jak próbuje zrobić save to gra mi się zawiesza... Miał ktoś takie coś? Co z tym można zrobić? Mam ostatnią wersję gry (1.8), odpalam na A1200 z ACA1221 28MHz 62 MB fast.
[#43] Re: Evil's Doom

@nostrum666, post #42

Już sobie poradziłem.
[#44] Re: Evil's Doom

@nostrum666, post #43

A w jaki sposób? Może komuś się przyda Twoje rozwiązanie problemu?
[#45] Re: Evil's Doom

@recedent, post #44

Ściągnąłem sobie wersję gry FINAL AmigaCD i już wszystko działa. Bynajmniej na razie nie było żadnych problemów.

Tak na marginesie jest tam fajny filmik promocyjny.

Ostatnia aktualizacja: 31.07.2017 12:41:14 przez nostrum666
[#46] Re: Evil's Doom

@nostrum666, post #45

Pytanie czy aby ta wersja nie posiada błędów, m.in. w 3 lochu (Belcoon lake) uniemożliwiający ukończenie go. Wersja poprawiona (1.8) posiada następujące rzeczy:

Changes About This HWA Version (v1.8):
- This version is based on 1.0, 1.7 and 1.7b with all know bugs fixed.
- Removed loader command from the original version.
- Fixed a bug with the intro sequence, now you can skip it without problems.
- Removed the game protection-codes.
- Fixed level 4th underwater level under Belcoon lake.
- Fixed old mines/hell door next to sign that says "Stairway to Hell".
- Fixed old mines/hell next floor down. door down middle corridoor, one that turns you round when you run down it.
- Fixed the final enemy, now you can kill the final enemy and finish the game.
- Fixed and reworked monitors ONLY works with PAL mode.
- Add speed up for 68020 and 68030 cpu.
- Fixed to run with less memory.
- Add Manual from the original game.
- Add full solution levels to finish the game.

Więc jeżeli ta wersja "Final" nie jest wersją 1.8 to granie w nią nie ma sensu.
[#47] Re: Evil's Doom

@Solo Kazuki, post #46

Jest to wersja 1.8 z tym ze na płycie.
[#48] Re: Evil's Doom

@nostrum666, post #47

Potrzebuję pomocy... Jak wejść do piwnicy Zamku Mythil?? Zebrałem klucz i otworzyłem drzwi (oczywiście na levelu zrobiłem wszystko co się dało wg mapy) a w miejscu gdzie powinno być zejście do piwnicy mam zamknięte drzwi Ktoś potrafi pomóc?
[#49] Re: Evil's Doom

@nostrum666, post #48

Nikt nic...
[#50] Re: Evil's Doom

@nostrum666, post #49

W wersji 1.8 jest dodana pełna solucja. Jest też na yt Let's Play. Ja już nie pamiętam szczegółów.
[#51] Re: Evil's Doom

@cholok, post #50

Tak. Jest solucja i są LP na YT z tym że na tych filmach po prostu ludzie otwierają drzwi kluczem (te drzwi na przeciwko warsztatu) i mają tam schody w dół a u mnie są kolejne zamknięte drzwi.
[#52] Re: Evil's Doom

@nostrum666, post #51

Bo w kilku miejscach sa drzwi do ktorych nie ma kluczy watek z EAB'a
[#53] Re: Evil's Doom

@selur, post #52

Tak, ale w wersji, którą mam ja błędy te zostały poprawione, o czym nawet piszą w pliku README a to co u mnie to coś innego. Jak pisałem, oglądałem gameplaye na YT, czytałem solucje po kilka razy szukając jakiegoś śladu ale niestety nic. Na YT nie ma takiego problemu bo jak pisałem GOŚĆ włożył po prostu klucz do drzwi a za nimi mógł już zejść na dół a ja nie mogę. Po prostu mam tam drzwi i koniec.
[#54] Re: Evil's Doom

@nostrum666, post #51

To może masz tę wersję co ja miałem, patrz post nr 40. Też poprawiona, ale jednak skaszaniona poprzez zły save używany w momencie new game.
[#55] Re: Evil's Doom

@cholok, post #54

Możliwe. Mam artefakty w czasie gry i jeszcze do tego zauważyłem że teraz nie zapisuje mi się już stan gry (czego wcześniej nie było). Niby mieli na dysku po wpisaniu nazwy sejwu ale po restarcie na tej pozycji jest to co było przed zapisem, tj poprzedni zapis. Już mi ręce opadają. drunk
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem