Zbadalem temat na ile potrafilem. W mojej opinii problemem jest sam BlitzQuake.
Snoop podaje ze WOS wywala sie zaraz po probie zainicjalizowania audio.device.
Program wykonuje niedozwolona operacje - chce dostepu do obszaru pamieci do ktorego nie ma dostepu.
To nie jest wina WOS ani Warp3D na duzych Amigach tylko problem BlitzQuake-a.
Tez wpadlem na ten pomysl i szukałem tego parametru. Nie znalazlem.
Nie mniej u mnie swietnie dziala takia wersja: glquakeWOS beta 10
Smiga w 800x600 bez zajakniecia z efektami Voodoo.
Polecam!
Nic nie daje. Prawdopodobnie Quake szuka packu2 bo uważa to za jakieś rozszerzenie lub moda do gry. Najpewniej chodzi tu o jakieś niewydane nigdy rozszerzenie do gry a nie o mod robiony przez kłejkową społeczność.
Twój skrypt dziala ale proponuje sprawdzic ten choc jest pod motorolke i voodoo.Zobacz jak pieknie wygląda.Szkoda ,że nie działa wersja jego na A4000 :(
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.