[#1] GlQuakeGL Voodoo3
Witam.Czy jest jakiś sposób na prawidłowe działanie QuakeGL aby normlnie wyświtlał stan zdrowia/amunicji itd.

Odpalam wersje tą:

http://www.soft3dev.net/pages/glquake_e.php
[#2] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@jarecki130, post #1

Mi działa TA wersja.


Masz źle ustawione mediatora.

Warp3D = Yes, poprzednie ustawienie: Yes



Tak Ci to działać nie będzie. Musisz dać na No.


Benedykt Dziubałtowski
[#3] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@Benedykt Dziubałtowski, post #2

Ustawiłem jak napisałeś-nic nie daje
[#4] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@jarecki130, post #3

Sprawdzałeś tą wersje kłejka która Ci podałem? Poza waarp3d są jeszcze inne ustawienia które Ci podałem na maila. Co pokazuje snoopdos?



Benedykt Dziubałtowski
[#5] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@Benedykt Dziubałtowski, post #4

Nic nie dalo.Na skrzynce zgrabowany ekran snoopdosa
[#6] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@jarecki130, post #1

Udao sie komus uruchomic BlityQuakegl PPC na Amidze 4000 z medkiem ?
[#7] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@jarecki130, post #6

TUTAJ masz dokładnie opisane ustawienia warpa. Warto tez zapoznać się z TYM.



Benedykt Dziubałtowski
[#8] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@Benedykt Dziubałtowski, post #7

Ustawienia sa inne dla A4000- pierwszy link
[#9] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@jarecki130, post #8

Zbadalem temat na ile potrafilem. W mojej opinii problemem jest sam BlitzQuake.
Snoop podaje ze WOS wywala sie zaraz po probie zainicjalizowania audio.device.
Program wykonuje niedozwolona operacje - chce dostepu do obszaru pamieci do ktorego nie ma dostepu.
To nie jest wina WOS ani Warp3D na duzych Amigach tylko problem BlitzQuake-a.
[#10] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@jarecki130, post #8

Sprawdź parametr -nosfx czy jakoś tak. Tzn spróbuj wyłączyć dźwięk.


Benedykt Dziubałtowski
[#11] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@Benedykt Dziubałtowski, post #10

Tez wpadlem na ten pomysl i szukałem tego parametru. Nie znalazlem.
Nie mniej u mnie swietnie dziala takia wersja: glquakeWOS beta 10
Smiga w 800x600 bez zajakniecia z efektami Voodoo.
Polecam!
[#12] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@pekdar, post #11

Podeslij mi twoją wersje
[#13] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@jarecki130, post #12

Wyslalem binarke + skrypt startujacy.
Szukam pliku "pak2.pak" ma ktos taki?
[#14] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@pekdar, post #13

Nie ma. Działa bez tego.


Benedykt Dziubałtowski
[#15] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@Benedykt Dziubałtowski, post #14

Wiem ze dziala bez.
Chciałem sprawdzic co da ten plik.
[#16] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@pekdar, post #15

Nic nie daje. Prawdopodobnie Quake szuka packu2 bo uważa to za jakieś rozszerzenie lub moda do gry. Najpewniej chodzi tu o jakieś niewydane nigdy rozszerzenie do gry a nie o mod robiony przez kłejkową społeczność.


Benedykt Dziubałtowski
[#17] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@pekdar, post #13

Twój skrypt dziala ale proponuje sprawdzic ten choc jest pod motorolke i voodoo.Zobacz jak pieknie wygląda.Szkoda ,że nie działa wersja jego na A4000 :(


http://aminet.net/package/game/shoot/BlitzQuake_68k

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2012 09:25:53 przez jarecki130
[#18] Re: GlQuakeGL Voodoo3

@pekdar, post #11

Znalazłem inne wyjście.Odpaliłem BlitzQauke w wersji na motorolke i Voodoo.Mając 60/66 można śmigać z lekkimi zacięciami :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem