[#1] Jak uruchomić PIRATES!
Witam jeszcze raz.
Mam problem z uruchomieniem gry PIRATES!
Gdy wrzucam dyskietkę 1, nie ładuje się.
Muszę odpalić Workbench i, wrzucić dyskietkę z grą i odpalić za pomocą ikonki.
Jednakże po chwili ładowania zawiesza się.
Co może być przyczyną?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
[#2] Re: Jak uruchomić PIRATES!

@dick, post #1

Może być kilka przyczyn.
- uszkodzona dyskietka,
- źle skopiowana gra
- wirus
- brak bootblocka
- za mało pamięci w Amidze
- "wadliwa" kopia
[#3] Re: Jak uruchomić PIRATES!

@Norbert, post #2

Wirusy czy zbyt mała ilość pamięci wchodzi w grę, jeśli to Amiga 600?
Przepraszam za dziwne pytania, ale jestem zielony.
Dopiero zaczynam się wkręcać w temat Amigi.
[#4] Re: Jak uruchomić PIRATES!

@dick, post #3

A może nie lubi Twojej A600, a konkretnie kickstartu 2.0, kości ECS czy 1MB Chip. Gra jest dość stara.
[#5] Re: Jak uruchomić PIRATES!

@dick, post #1

Jeżeli się nie ładuje automatycznie, to może nie mieć bootblocka, natomiast zawieszanie się gry może być spowodowane tym, że nie masz kickstartu 1.3, moja werja przynajmniej się zawiesza na kickstarcie 2.0 a działają na 1.3, pirates gold działają na ks2.0. Są specjalne dyskietki, które wgrywają do pamięci starszy kickstart ale zabiera to 256kB pamięci i przy 1MB może się zdarzyć, że tej pamięci będzie za mało (chyba, że pirates wymaga 512kB).
[#6] Re: Jak uruchomić PIRATES!

@rafgc, post #5

Pirates! wymaga min. 512kb, czyli jesli nie pojdzie na 2.0 to zadziala na mapowanym kick1.3 (z dyskietki)

http://hol.abime.net/1073/boxscan
[#7] Re: Jak uruchomić PIRATES!

@Norbert, post #6

czyli teraz musi załatwić sobie poprawną dyskietkę pirates oraz "emulator" A500
[#8] Re: Jak uruchomić PIRATES!

@rafgc, post #7