[#11]
Re: Premiera mapki Crucial Decision do Benefactora
@madman15,
post #10
A jeszcze trudniej, gdy Merrymeni nie są uwięzieni w klatkach.
Ja uwielbiam Benefactora. Jako całość. Muzyka Olofa Gustafssona jest klimatyczna, słucham jej praktycznie codziennie na mojej Amidze.
Gra według mnie nie jest przesadnie trudna. Różnorodność zagadek wpływa pozytywnie na grywalność.
Moje mapy mają całkiem ładny design, ale są strasznie małe i szybko się je przechodzi. Mapa "Crucial decision" jest trochę większa, ale nadal mała.
Teraz pewnie bym porobił większe, ale żeby kontynuować rozwój edytora musiałbym sporo rzeczy odzyskać i sporo robić od nowa. Wiele rzeczy uległo skasowaniu, choć mam niewielki backup.
Wdrożenie się w to zajęłoby tak z kilka miesięcy, choć myślę, że dziś praca szłaby mi sprawniej niż 15 lat temu.
Ogólnie praca nad utilkami idzie mi dużo sprawniej niż pisanie własnej gry.