@GumBoy,
post #43
No ja też chciałbym, żeby mistrzowie kunsztu programistycznego w rodzaju Andreasa Axelssona zasilali szeregi amigowych twórców gier. A, że mamy obecnie parę osób (np. Cammy jak i twórcę tutaj komentowanej gry), które chcą coś zrobić, ale potrafią tylko tworzyć w Backbone, to dajmy im szansę. Szansa na poprawienie jakości ich gier jest duża, co widać.
Ja jak pewnie wiesz, jestem fanem wszelkiego rodzaju kreatorów i edytorów do gier, dlatego nie poddaję Backbone pod krytykę. Sam pewnie ukończyłbym niektóre ze swoich projektów dużo szybciej, gdybym właśnie sięgnął po gotowe rozwiązania w postaci Backbone, czy AMOSa. Jednakże tego nie uczyniłem z trzech powodów:
1. Nadal ćwiczę programowanie w C na Amidze,
2. Chcę, by moje programy korzystały z kości AGA,
3. Chcę by moje programy były możliwe do przeniesienia z Amigi na inne systemy.