kategorie: Instalacja gier, Szukam gry
[#1] Gry na PPC - kilka pytań
Hejka,
Pierwsza sprawa - Wiepout 2097 - dlaczego ta gra jest tak koszmarnie wolna? Na PPC 604/200Mhz + Prometheus/VooDoo3 jest maksymalnie może z 15 FPS. Jedyny rozsądny wariant, przy którym gra chodzi znośnie to 400x300, wyłączone tło i DrawDistance ustawiony na minimum... - wtedy jest jakieś 30-35 FPS ale jakakowiek przyjemność wizualna z gry całkowicie zanika. Albo mi się wydaje albo kiedyś jak grałem na CVision PPC, to ta gra chodziła płynniej

Druga sprawa - gra zawiesza mi się (albo raczej wywala Sam Jordan's guru) przy próbie wczytania jakiegoś filmiku - np. przy okazji intro albo po przejściu wszystkich standardowych torów na pierwszym miejscu. Był jakiś patch na to? Były wogóle jakieś patche to tej gry?

Trzy. Payback - skąd mogę ściągnąć patche? Było ich chyba koło pięciu. Strona Apex Designs już dawno nie istnieje Szukam też execa pod PPC i Warp3D ale nigdzie nie ma.

Cztery. Quake 1 - mógłby ktoś podesłać jakąś wersje pod Warp3D, która działa? BlizQuake'a, z tego co czytałem na forach, nikt nigdy nie uruchomił ;)

Pięć. Quake 2. Próbuje go zainstalować ale z racji tego, że nie mam CD-ROMu w mojej Amidze, przekopiowałem zawartość płyty od wersji PC na dysk i zrobiłem przypisanie. Mimo to, instalator nie widzi tej "płyty" i uparcie wyświetla komunikat "Please insert valid Quake 2 disk" (lub coś w tym stylu). Da się to obejść?
[#2] Re: Gry na PPC - kilka pytań

@_arti, post #1

Ad 3 - tu jest patch do Paybacka, sprawdzałem na 040+AGA i działa.
[#3] Re: Gry na PPC - kilka pytań

@PopoCop, post #2

To zbiorczy rozumiem? Dzięki! OK
Odnośnie punkut 4 - znalazłem jakiś GLQuakeWOS ale jest też koszmarnie wolny - 15FPS w 640x480 a w 320x240 przy dużych pomieszczeniach też przycina do 15-20 Coś mi się wydaje, że tu magistrala Zorro chyba nie wyrabia...

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2012 20:11:01 przez _arti
[#4] Re: Gry na PPC - kilka pytań

@_arti, post #1

Payback - na Aminecie jest Update 7 - ostatni. Pytanie tylko czy on nie wymaga wcześniejszych.

Co do Quake - u mnie działał dobrze ten
[#5] Re: Gry na PPC - kilka pytań

@mailman, post #4

Działa bez instalacji poprzednich. I jest wersja Warp3D w środku OK
[#6] Re: Gry na PPC - kilka pytań

@_arti, post #1

1. Hmm.. klatek nie liczyłem, ale na A1200 240/060 i Bvision był bardzo grywalny w 640x480 detale/tekstury na maxa w 16 bitach bo więcej nie ma sensu ustawiać i tak WarpOs podobno nie obsłuży. Grać się dało nawet w 800x600 ale tu już było wolno.

2. Z filmikami nie pamiętam czy się wieszały, bo wyłączyłem odtwarzanie mpegów bo dołożyłem sobie skrypt Froggera który ładnie bo w 24bitach odtwarzał mi Intro.

4. BlitzQuake jest najładniejszy i chyba też najszybszy z tym, że wersja 68k śmiga na każdym sprzęcie i jest też całkiem szybka a wersja WOS ma jakiś błąd i podobno poprawnie dział tylko z Voodo.
Na wersję BlitzQuakeWOS lekarstwem jest MOS PUP pięknie pod nim działa- polecam ok, racja
[#7] Re: Gry na PPC - kilka pytań

@_arti, post #1

1. Podobnie jak BULI napisał. Na 1200 PPC200 i 040/40 + BV w 640x480/16bit śmiga. W 800x600 traci na płynności, chyba, że się obetnie draw distance.

2. Z filmikami to nie pamiętam, chyba działały, intro na pewno. Dawno nie grałem. Na pewno gra się nie wieszała.

4. Q1 - był jeden świetny, szybki port na PUPe (baaardzo stary), który dawał radę nawet w 640x256 na Agacie. Chyba jest na aminecie. Później grałem na GLQuakeWOS. Na BV w 640x480 15/16bit (już nie pamiętam dokładnie) klejk chodził bardzo ładnie. W 800x600 nie grywalne. Na obu portach chodziły mody i ex packi bez problemu.

Niestety plikami nie pomogę, moja A1200 jest w kawałkach ("remoncie") i jeszcze długo w takim stanie pozostanie bo nie mam czasu dokończyć "elektryki" :/
[#8] Re: Gry na PPC - kilka pytań

@_arti, post #3

Odnośnie punkut 4 - znalazłem jakiś GLQuakeWOS ale jest też koszmarnie wolny - 15FPS w 640x480 a w 320x240 przy dużych pomieszczeniach też przycina do 15-20 Coś mi się wydaje, że tu magistrala Zorro chyba nie wyrabia...


Wyglada na to iz trafnie diagnozujesz ze problemem jest Zorro, gdyz podobnie jak przedmowcy potwierdzam ze zarowno rzeczony GLQuake jak i Wipeout smigaly az milo na A1200 z blizzkiem PPC obsadzonym karta BVision.

P.S.
Jesli chodzi o zaginione na necie latki, uaktualnienia, wersje Quake itp. to zawsze warto sprawdzac stare covery MA, ACS, Exec, jesli masz takowe w kolekcji rzecz jasna.

Ostatnia aktualizacja: 26.11.2012 12:17:50 przez Mufa
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem