kategoria: WHDLoad
[#1] WHDLoad a Kickstart 3.1
Witam,

Mam problem z grami zainstalowanymi przy pomocy whdload, które wymagają kicka 3.1 w pliku.W Devs:Kickstarts znajduje się kick zrzucony GrabKickiem z mojej A1200 (kick 3.1 w kości) + pliki .PAT i .RTB z archiwum skick346.lha (tylko dla kicka 40068 i 30045, czyli tych które mam). Próbowałem z DeluxeGalagaAGA, Burntime i Banshee, za każdym razem dostaję informację, że plik kickstartu jest "invalid". Najpierw miałem whdload 16.9, potem wgrałem 17.1 - nadal to samo.

Gry wymagające kicka 1.3 z pliku, takie jak Franko czy DynaBlaster idą bez zająknięcia.

Nazwy plików sprawdzałem parę razy, próbowałem zastąpić obraz kicka z mojej a1200 takim znalezionym w sieci - wciąż to samo. Mój konfig: A1200 z kickiem 3.1, Apollo 1240/33, 16MB fastu, OS3.1.

Co robie źle?
[#2] Re: WHDLoad a Kickstart 3.1

@Malin, post #1

Spróbuj tego.
[#3] Re: WHDLoad a Kickstart 3.1

@_arti, post #2

Poszło, dzięki OK Nie mam pojęcia co tam było skaszanione.
[#4] Re: WHDLoad a Kickstart 3.1

@Malin, post #3

Sam długo szukałem zanim dobrałem ten zestaw ale jeszcze kilka hitów nie chce mi się uruchomić. Szczególnie na AGA.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem