[#2]
Re: Przerabianie gier pod WB
@11111olo,
post #1
Może troszeczkę Ci pomogę.
Ad 1. Gry NDOS, wg. mnie najciekawsze. Producenci gier chcąc ominąć amigowy system (dla niektórych be...), jednocześnie odzyskać jak najwięcej zasobów sprzętu, tworzyli własne mini systemy, albo procedury uruchomieniowe dla swoich gier. Miało to zalety, większość gier NDOS to hiciory. Często sama gra była dla siebie systemem operacyjnym. Podobne rozwiązania zastosował ID Software w Quakeu oraz konkurencja w Unreal engine.
Ad 2. Ten rodzaj był pisany pod system Amiga OS, jednak napisano taką grę z myślą o odpalaniu z dyskietek. Tą grupę da się odpalić z WB po pewnych zabiegach, ręcznym wpisaniu assignów do s-s i inne sztuczki o których już zapomniałem.
Ad 3. Są to gry napisane pod system, często z instalerem. Najlepsza i najklarowniejsza grupa gier. Np. Rise of the Robots. Chyba 8 dyskietek, po załadowaniu na hdd, gra zmienia klimat ....
Ostatnia aktualizacja: 19.02.2013 16:55:53 przez Wojox