[#7]
Re: AMIQUAKE 2 AGA - BETA 7 Amiga 1200
@djpiotrs,
post #6
Masz rację. Tak właśnie może być. Ale wiem też, że na Amidze różne cuda są możliwe. Dyskutowałem jakiś czas temu z koderem Cytadeli. Moje pytanie brzmiało tak: Czy dało by się wycisnąć jeszcze więcej niż to co w Cytadeli zostało zrobione. Dowiedziałem się dużo ciekawych rzeczy. Sporego kopa by Cytadeli dało to gdyby można było zastosować tekstury różnej wielkości bez skalowania ich przez cpu. Na to niestety nie było miejsca ani w pamięci ani na dyskietkach. Można przygotować tekstury tak aby były zoptymalizowane dla układów graficznych Amigi * to akurat było zrobione w Cytadeli. Gra była też pisana tak, żeby rozkazy mieściły się w całości w cache procesora.
Ogólnie to ja mu podam linka może on więcej coś napisze. Można wbrew pozorom zrobić bardzo wiele ale czy aż tak wiele aby quake na adze zasuwał w 640x480?
Benedykt Dziubałtowski