[#1] Quake2
Trzeba przyznac ze koles jest niesamowity, zrobic ta giere grywalna na 060/80 w trybie software to jest czysta magia.

link

Dla PC minimalny konfig to P90/16 MB ram.
[#2] Re: Quake2

@marianoamigo, post #1

Fakt, ładnie to lata

Ostatnia aktualizacja: 14.03.2013 13:12:55 przez Skiba
[#3] Re: Quake2

@marianoamigo, post #1

[#4] Re: Quake2

@Dorian3d, post #3

[#5] Re: Quake2

@jokov, post #4

Beta 10, ciekawe kiedy doczekamy się rilejsu, oby nie po becie 33 :D
[#6] Re: Quake2

@waldiamiga, post #5

Fajnie, czapki z głów za to że pod AGA. OK Gdyby tak działało pod Picasso IV byłby w ogóle czad. Odpadała by pewnie konwersja c2p, gra chodziła by jeszcze płynniej.
[#7] Re: Quake2

@waldiamiga, post #5

Beta 100 :)
[#8] Re: Quake2

@Dorian3d, post #7

n-te Bety na YT są, a jakiś plik wykonywalny do sprawdzenia na żywym sprzęcie?
[#9] Re: Quake2

@BULI, post #8

nowa video - https://www.youtube.com/watch?v=mNeYt35609g&feature=youtu.be wyraźnie widać postęp
[#10] Re: Quake2

@BULI, post #8

[#11] Re: Quake2

@_arti, post #10

[#12] Re: Quake2

@Sir_Lucas, post #11

Wczoraj posłałem 10-ątaka autorowi - był bardzo szczęśliwy i zaskoczony. Teraz pewnie będzie jeszcze bardziej ;)
[#13] Re: Quake2

@_arti, post #12

Myślę, że z pewnością :) Dzisiaj ja zarejestrowałem te Libsy. Dodatkowo pewnie dzięki tematom o 68882 FPU i Quake 2 jeszcze kilka osób zarejestruje OK
[#14] Re: Quake2

@_arti, post #12

Ja ostatnio też regnąłem HSMathLibs :)
[#15] Re: Quake2

@marianoamigo, post #1

[#16] Re: Quake2

@Dorian3d, post #15

Ale ten port Quake (jedynka) jest chyba wolniejszy od wersji od ClikBooM'a (wersja z patchem pod 060)?!
[#17] Re: Quake2

@Dorian3d, post #15

Czy to na Blizzardzie czy Apollo te 80Mhz ?
[#18] Re: Quake2

@altcomputing, post #14

No to jest bardzo dobry news. Do dzisiaj lubie pograc w Q2 :)
Mam 060/66MHz - na ile FPS moge liczyc w Q2?
[#19] Re: Quake2

@Art, post #17

Tak na Blizzardzie
[#20] Re: Quake2

@mccnex, post #18

7-10 przy pełnym ekranie.
[#21] Re: Quake2

@BULI, post #16

O którego pacza Ci chodzi, daj linka
Ponoć ten jest najszybszy, za tydzień koleś wrzuci go na sieć
[#22] Re: Quake2

@Dorian3d, post #21

Chodzi mi o wersję 060 Quake od ClikBooM'a.
Ta wersja pojawiał się jakiś czas po wydaniu Quake na amigę.
Popatrzyłem pobieżnie na sieć i nie znalazłem tego piku (był on udostępniany przez ClikBooM'a tylko zarejestrowanym użytkownikom). Na stronie ClikBooM'a jest nadal podstrona Quake, ale opcji ściągnięcia tego pliku nie ma :(

Wydaje mi się, że posiadam ten plik na swoim amigowym dysku- muszę sprawdzić
[#23] Re: Quake2

@BULI, post #22

[#24] Re: Quake2

@tom256, post #23

Widzę, że to jeszcze coś innego, ale się sprawdzi- dzięki za namiar.
[#25] Re: Quake2

@Dorian3d, post #15

szybsza wersja QuakeI


już jest na Aminecie razem z nowym AmiQuake2, nowy AmiQuake1 biega 10% szybciej.
[#26] Re: Quake2

@BULI, post #24

[#27] Re: Quake2

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #26

Masz jakąś "lepszą wyszukiwarkę" ;)
O to chodziło- dzięki OK
[#28] Re: Quake2

@_arti, post #20

Odświeżam z nudów. Potestowałem trochę i podaje dokładniejsze wyniki dla 68060/50Mhz z zainstalowanymi HSMathLibs, kickstartem w RAMie i spatchowanym CopyMem()/CopyMemQuick(). Mapa testowa, to demo1.dm2. Wynik - 6 fps ;)
[#29] Re: Quake2

@_arti, post #28

czy testowales ver 1.10 czy jakas starsza ?
jaki kolega ma procek - z FPU MMU ?

https://www.youtube.com/watch?v=TS21EyNkRlw

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2013 09:36:52 przez fibi


Ostatnia aktualizacja: 17.09.2013 09:39:15 przez fibi
[#30] Re: Quake2

@fibi, post #29

Tak, ostatnia wersja, czyli 1.10. Mam procka z MMU. Ciekawostka - poprzednia wersja wyciągała 5.1 fps.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem