[#6]
Re: WHDLoad i Pinball Ilusion
@elessar1984,
post #3
Ad. 1. Zrzucić z Amigi. Nawet o tym mówi dokumentacja do slave:
The game requires an installed A1200 (resp A4000) Kickstart 3.1 image.
The kickstart image must be located in the directory "Devs:Kickstarts" and
must be named "kick40068.A1200" (resp "kick40068.A4000").
The image can be extracted from a A1200 with tools like 'GrabKick'
or similar which can be found on aminet.
If the image is of wrong version or altered in any way WHDLoad will quit with
an appropriate requester.
Additionally the file "kick40068.A1200.RTB" (resp "kick40068.A4000.RTB")
must be installed in the same directory as the kickstart image.
It can be found in the archive "util/boot/skick345.lha" on aminet.
Ad. 3. Możesz w C: trzymać wszystkie wersje WHDLoad z innymi nazwami, które będą oznaczać wersje (np. WHDLoad15, WHDLoad16.9, WHDLoad17.1). W ten sposób, z poziomu ikony gry (pole Default Tool) możesz wywołać odpowiedni numer wersji (a tak naprawdę to nazwę pliku, np. wspomniane wcześniej WHDLoad16.9 zamiast standardowo wpisanego tam WHDLoad) i gdy trzeba, to zmieniając numer uruchomisz po prostu inną wersję.
Ostatnia aktualizacja: 30.03.2013 23:44:09 przez mailman