kategoria: Szukam gry
[#1] Gra Blackthorne
Czy jest gdzieś do pobrania gra BLACKTHORNE ? Czy ta gra była wydana na Amige ?
[#2] Re: Gra Blackthorne

@Art, post #1

To jest gra Blizzarda, który chyba nie wydał nic na Ami.
[#3] Re: Gra Blackthorne

@Hellena, post #2

Szkoda bo fajna gierka. Coś w stylu Flashback
[#4] Re: Gra Blackthorne

@Hellena, post #2

[#5] Re: Gra Blackthorne

@Art, post #3

ano, miała klimat, trzeba przyznać. Chociaż Flashback to bardziej jest skierowany w stronę przygodówki, a tu krew się leje gęsto. siedzi, pije i chrupki Miałem trainer do tego, roboty chałupniczej :P
[#6] Re: Gra Blackthorne

@Art, post #1

Na Amigę niestety nie ma, ale bardzo ładnie ta gra chodzi pod ShapeShifterem lub Fusionem.
[#7] Re: Gra Blackthorne

@Sir_Lucas, post #6

No to macie nowy projekt :P Przeportować Blackthorne na Amige :D
[#8] Re: Gra Blackthorne

@Art, post #7

Nie jestem niestety programistą ;)
Mogę co najwyżej pomóc w skonfigurowaniu ShapeShiftera, tak aby gra ruszyła u Ciebie :D
Ewentualnie zapraszam ze sprzętem na AmiParty do Chełma :)
[#9] Re: Gra Blackthorne

@Shoonay, post #4

Od Blizzarda na Amige byly same porty, chyba pora na fanowski "Blackthorne". ;)
[#10] Re: Gra Blackthorne

@F7sus4, post #9

Grałem w Blackthorne w latach 90tych na moim 486DX2/66 ale wymagania systemowe są 386 SX 4mb tak że można to spokojnie "portnąć"
[#11] Re: Gra Blackthorne

@Art, post #10

Na ami zagrasz jak Ci napisano na emulowanym MAKu (komfortowo) ewentualnie na emulowanym SMD/SNESie.
[#12] Re: Gra Blackthorne

@BULI, post #11

Uwielbialem ta gierke, mam ja na GBA