kategoria: WHDLoad
[#1] Gunship 2000 - problem z celnością rakiet
Hello,
chciałbym Was zapytać, czy macie również problem z celnością rakiet w Gunshipie 2000 AGA - wersja WHDLoad (chociaż na wersji dyskietkowej jest tak samo).
Na obecnym WinUAE żadne ustawienie nie daje rady.
Z tego co testowałem z innymi tylko używając WinUAE 1.6.1 mamy ciut lepszą "kolizję".
Macie jakieś wskazówki? OK

Przykład braku celności rakiet:
http://www.youtube.com/watch?v=19_mL_Xd4D4

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2013 06:09:41 przez Lucas
[#2] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@sVC6MWEk, post #1

Wydaje Ci się, Infantry czyli piechota - po prostu w żołnierzy ciężej trafić niż w czołg, podobnie jest chyba z 'towed gun'. Taki urok tej gry :)
[#3] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@sVC6MWEk, post #1

Problem z celnością rakiet w grze to niestety błąd gry w wersji AGA, który objawia się w trybie kampanii.
[#4] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@sVC6MWEk, post #1

Witam to mój pierwszy post na tym zacnym forum więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. :)
U mnie też problem występuje kiedy gram z ADFów i WHDLoad na Winuae 2.6.1 oraz starszych wersjach wersjach tego emulatora (1.6.1). Problem jest bardziej złożony. Kiedy awansujemy i dowodzimy grupą śmigłowców w kampanii to rakiety kierowane w ogóle nie trafiają w żaden cel. Na kilkadziesiąt wystrzelonych rakiet hellfire jedna, dwie góra trafią w cel. Działkiem i rakietami niekierowanymi nie ma problemu ze zniszczeniem celu. Dopiero z odległości 0.6 km można rakietą kierowaną zniszczyć cel. Miałem tą grę na Amidze 600 i takich problemów nie miałem kiedy dowodziłem eskadrą śmigłowców. Próbowałem spowolnić emulacje oraz włączyć "cycle exact" jednak gra tylko strasznie zwalniała i helikopter leciał skokowo a rakiety jak nie trafiały tak nadal nie trafiają.
Co jest tego przyczyną ?
Pozdrawiam.

Edit: kiedy pisałem ten post to nie widziałem powyższej odpowiedzi. :)

Dziękuję serdecznie za odpowiedz panie Grzegorzu. :D
Ostatnia aktualizacja: 20.09.2013 23:54:30 przez ihtius

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2013 23:55:31 przez ihtius
[#5] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@grxmrx, post #3

Błąd czy ficzer? :D Zawsze sobie tłumaczyłem, że to wina tego, że w nie wszytsko trafi się za pierwszym razem, szczególnie, że dotyczyło to głównie Infantry... A i czasem brałem pod uwagę, że to przez poziom trudności...
[#6] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@Mir3k, post #5

Błąd jak bum-cyk-cyk:
http://eab.abime.net/support-games/33573-gunship-2000-aga-few-questions.html

Wychodzi, że do czasu naprawy tego błędu w wersji AGA należy grać w wersję ECS.
Dzięki wielkie za naprowadzenie, Panowie OK
[#7] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@sVC6MWEk, post #6

graj w AGA, ECS za prosta ;D
[#8] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@Mir3k, post #7

Jeśli ktoś miałby ochotę zrobiłem małą solucie i opis gry Gunship 2000. Co tydzień postaram się umieszczać opis do kolejnych symulatorów na Amigę. https://www.youtube.com/watch?v=XGvXlnXE7O4
[#9] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@nowy80, post #8

Nie wiem, nigdy nie miałem problemów z celnością. Może jakaś inna wersja była? Pytanie jakich rakiet używasz gdy są "niecelne"? Niektóre wymagają trzymania "podświetlenia" celu cały czas (nie można stracić "kwadracika" z celu) , inaczej rakieta pójdzie "w pustkę". Nie wiem czy to dodali w wersji AGA, czy to błąd.

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2018 09:34:17 przez Solo Kazuki
[#10] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@Solo Kazuki, post #9

Dokładnie, zależy jakich rakiet się używa i to nie tylko było w Gunship 2000 ale i w innych symulatorach. Przykładowo- jesteś 2km od celu i wystrzelisz rakietę dalekiego zasiegu, to może nie trafić, ominie cel.
[#11] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@sVC6MWEk, post #1

Pocxytaj o rakietach w internecie, jak są sterowane. Są też rakiety niekierowane, tak więc nimi strzela się najgorzej. Tylko nie wiem czy w grze aż tak realistycznie odwzorowano rakiety.
[#12] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@SuperBuster, post #11

Problem w tym, że na wersji ECS omawiane rakiety zachowują się "poprawnie" - co skłania mnie ku tezie, że na wersji AGA coś jest nie tak.
[#13] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@sVC6MWEk, post #12

A może w wersji AGA poprawili to, co sknocili w ECS? Za późno się zorientowali że rakiety są "zbyt łatwe" i w późniejszej wersji tego samego błędu nie popełnili...
[#14] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@recedent, post #13

Też mam wrażenie, że w wersji ECS "sknocili" (czytaj: nie dodali) symulację zachowania rakiet.

Lucas: Odnoszę wrażenie, że to "poprawnie" znaczy "nierealistycznie".

Ostatnia aktualizacja: 10.04.2018 07:42:56 przez Solo Kazuki
[#15] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@recedent, post #13

Hellfire mają skuteczność ok.90%, gorzej z TOW czy Stinger, nie są to Fire and forget.
[#16] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@Solo Kazuki, post #14

A jak było w wersji PC? Rakiety trafiały czy nie?
[#17] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@PopoCop, post #16

Nie wiem co wy się zapętliliście z "nie trafianiem"... u mnie "trafiały" więc cała sprawa prawdopodobnie polega na ciągłym namierzaniu celu rakietami wymagającymi tego.

Zamiast kruszyć kopię, niech "jeden z drugim" spróbuje wspomnianej przeze mnie metody - namierzanie CAŁY CZAS celu który chce się zniszczyć.

I dajcie znać czy "poprawiła się celność"
[#18] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@Solo Kazuki, post #17

za Wikipedią :)
Pomimo tego, że akronim Hellfire określa pocisk jako wystrzel i zapomnij nie posiada on własności broni tego typu. Wszystkie wersje naprowadzane wiązką laserową wymagają podświetlenia celu przez cały czas lotu AGM-114 od wystrzelenia do trafienia w cel. Dopiero pocisk w wersji AGM-114L wyposażonej w unowocześniony system naprowadzający Longbow Hellfire Modular Missile System wspomagany radarem (pracującym na milimetrowych długościach fali) z naprowadzaniem bezwładnościowym jest rzeczywiście pociskiem typu wystrzel i zapomnij, który nie wymaga śledzenia jego toru lotu po wystrzeleniu.
[#19] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@softiron, post #18

Znając życie w wersji ECS "zapomnieli" to dodać. Więc to wersja ECS ma błąd.
[#20] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@grxmrx, post #3

Właśnie także przeczytałem wątek na EAB. I jak się czyta takie rzeczy...



Grałem długo w wersję AGA i nawet nie zdawałem sobie sprawy że w grze jest taki straszny błąd!
[#21] Re: Gunship 2000 - problem z celnością rakiet

@Solo Kazuki, post #20

Na Aminecie pojawił się patch
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem