[#1] Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę
Jak w temacie. Wiele gier zostało już opracowanych nie tylko na Amigę ale w ogóle. Konfigi mamy coraz mocniejsze, więcej pamięci, dysk/CF stał się już poniekąd obowiązkowy a 030 lub lepszy proc coraz częściej znajduje się na pokładzie Amigi. Nawet poczciwą A500 można dość mocno rozbudować dzięki ACA. Niestety nie widać wysypu nowego oprogramowania a przede wszystkim nowych gier, które mogłyby wykorzystać dopaloną Amigę.

Pytania stawiam więc nieco filozoficzne. Załóżmy, że chciałbyś stworzyć grę na miarę współczesnych konfiguracji. Masz grafika i muzyka oraz kodera. Ty jesteś scenarzystą i producentem w jednej osobie.

1. Jakiego gatunku chciałbyś opracować grę (platformówka/strategia/wyścigi/logiczna/klon z PC/inne)?
2. Jakbyś zatytułował swoją produkcję?
3. Jaką ustaliłbyś jej cenę aby kupili ją inni?
4. O czym ogólnie byłaby ta gra - zasady, cele, ilość misji, liniowość/nieliniowość rozwiązań?
5. Co wg Ciebie stanowiłoby o atrakcyjności i grywalności tej gry?
6. Jakiej gry brakowało Ci na klasyku w "tamtych czasach"?
7. Jaka gra wg Ciebie jest gra wszechczasów?
[#2] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

hahaha :) a tak na poważnie gdybym mógł sobie pomarzyć

theme hospital
dungeon keeper
ale tylko w trybie 2d, bez silnika 3d, w wersji na ECS i AGA
[#3] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

1. wyścigi;
2. (New) Test Drive;
3. 30-40 Euro, dystrybucja elektroniczna;
4. oryginalny Test Drive ale z wektorową grafiką (dla 020) i prostymi teksturami (040+), z wektorową, trójwymiarową deską rozdzielczą (kierownica!) i uproszczoną fizyką ale jak najbliżej oryginału, jeśli chodzi o model jazdy. Dodatkowo z policyjnymi pościgami, jako tryb rozgrywki i multiplayerem;
5. multiplayer i płynna grafika, dostosowana do możliwości sprzętu;
6. Tomb Raidera, MK3, Destruction Derby i kilku innych z początków PS One, które dziś spokojnie mogłyby zostać zrobione na 060;
7. zależy od gatunku - Superfrog, Sensible Soccer, Pinball Dreams etc. OK

PS: dodatkowo chodzi mi po głowie podobny remake Stunt Car Racer i symulator lądowania wahadłowcem ;)
[#4] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

Dune III Aga/60 wsparcie Graffiti
resident evil I i II Aga/60 wsparcie Graffiti
Blood I i II Aga/60 wsparcie Graffiti link
legacy of kain blood omen Aga/60 wsparcie Graffiti link
Dark Omen Aga/60 wsparcie Graffiti link
Gta I Aga/60 wsparcie Graffiti

The Horde !!!!!!!!! Aga/60 wsparcie Graffiti link opis
[#5] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

Jeżeli chodzi o wyścigi, to z tym co dzisiaj mamy na wszelkiej maści konsol nie ma nawet po co zabierać się za coś takiego. Lotus i Jaguar królują na Amidze w swojej kategorii, jest też sporo ciekawych tytułów z rzutem od góry i wystarczy. Dzisiaj nie udałoby się stworzyć nic lepszego tym bardziej, że Lotus i Jaguar postrzegamy troszeczkę przez pryzmat nostalgii i skojarzeń dlatego w naszych oczach te gry się nie zestarzały za bardzo.

W kwestii Pinballi osiągnięto na Amidze perfekcję więc też nie ma sensu powielać pomysłu, bo i tak nic lepszego się nie zrobi.

Doomopodobne, wiadomo... Klasyczny Doom na lekko dopalonej Amidze chodzi i wystarczy. Kilka czysto amigowych tytułów też w miarę się sprawdza, a cudów większych nie osiągniemy w porównaniu z pozycjami na PC czy konsole.

Ze strategii, wszystko co można było osiągnąć i co stało się później rozwijanym wzorcem było Settlers i też nie wydaje mi się, aby można było w tej materii wiele poprawić.

Piłka nożna to SWOS i rzut od góry. Z bocznym rzutem nie ma co eksperymentować, bo FIFA... wiadomo.

Jedynym sensownym kierunkiem są nieśmiertelne platformówki, strzelanki i zręcznościówki. To było na Amidze niedoścignione bardzo długo na PeCetach i widać, że jak ktoś dzisiaj robi grę na Amigę, to idzie głównie w tym kierunku... i słusznie.

1. Strzelanka w rodzaju Project-X lub Super Stardust.
2. 303 Polish Squadron.
3. 50zł
4. O polskich pilotach ratujących Anglię. Gra miałaby także podłoże edukacyjne, gdzie w przerywnikach znajdowałyby się informacje historyczne, autentyczne zdjęcia, nagrania etc. Sama gra to strzelanka z możliwością rozbudowy samolotu i zdobywania odznaczeń.
5. To, że byłaby na Amigę, że miałaby dobrą oprawę graficzną i dźwiękową, miałaby walory edukacyjne uświadamiające o polskim wkładzie w historii IIWŚ itd. Do tego dynamika i dużo wydarzeń na ekranie. Czyli wszystko co najlepsze kiedyś w Amidze.
6. Kiedyś Dooma, ale mi przeszło.
7. SWOS, Project-X, Super Stardust, Alien Breed TA, Settlers, Tekken, Gran Turismo, Worms :)
[#6] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

RTS, RPG, w rzucie izometrycznym . Hmm coś jak komandosów, do tego DK Jr. wersja z automatów.
[#7] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

Jezeli powstanie sensowny pomysl gry, moge wyprodukowac muzyke - format .MOD lub .MP3. Jest nawet jedno subforum invite-only poswiecone temu tematowi na PPA, tyle ze po wymienie kilku postow poltora roku temu, zaczelo zbierac kurz.

4. Ze wzgledow technicznych, nie widze sandboxa na Amidze. W ogole nie widze sandboxa wyprodukowanego sumptem kilku osob. Grywalnego. Przytocze wniosek z popularnej dyskusji, ze "ostatecznie kazda gra jest na swoj sposob liniowa", a rozpraszamy to jedynie "nieliniowymi" subquestami.

7. Amigowa? Darkseed. Jako wieloletni czytelnik nihilistic/psychological horror i weird-fiction moge z cala odpowiedzialnoscia powiedziec, ze to protoplasta tego gatunku na polu gier komputerowych. Godni wspolczesni nastepcy? Chyba jedynie Amnesia: The Dark Descent oraz sequel: Machine For Pigs, utrzymany w iscie ligottianskim klimacie.


Ostatnia aktualizacja: 26.03.2014 19:09:47 przez F7sus4
[#8] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

1. Metal Slug
2. Metal Szlug
3. 100zł, 50zł dla tych, którzy by ją przeszli.
4. Metal Slug
5. Metal Slug
6. Metal Slug, King of Fighters
7. Legend of Zelda OOT (lub ogólnie seria), Ace Attorney

[#9] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

Caly czas chodzi mi po glowie, nie az takie trudne do zrealizowania. Moze ktos podchwyci pomysl i mnie wyreczy :)

1. nietypowa strategia(?)
2. Archon Final ;)
3. zaporowa :)
4. oczywiscie walka dobra ze zlem
5. zagajcie w Archon na Atari XL/XE, sami zobaczycie jakie to miodne
6. Archon! (byl na Amidze, ale gorszy niz na 8 bit, czysta postac slowa "mega-f*****g-crap")
7. Archon! :)

Archon to w sumie dosc prosta (i w miare latwa do zrealizowania) gra laczaca strategie i mala strzelawke. Genialna jest rozgrywka na 2ch graczy. Pola mocy i przewaga zalezna od "pory dnia". Mnogie postacie, kazda o innych parametrach ataku. I na Amidze - ktos schrzanil tak genialny pomysl totalnie dennym wykonaniem. Archon to najwiekszy wstyd Amigi. Grafike mozna nawet podciagnac z NESa...

Pozdrawiam.
[#10] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@_arti, post #3

6. Tomb Raidera, MK3, Destruction Derby i kilku innych z początków PS One, które dziś spokojnie mogłyby zostać zrobione na 060;


MK3 na Segę jest napisane dla 68000 i jest w 64 kolorach, ktoś nawet zrobił hack pod tutułem UMKT3 na segę, myślę, że ktoś mógłby się tym też zainteresować na Amidze :)
[#11] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

Z pewnością nic co jest już na rynku. Po co robić ciągłe konwersje. Gdybym potrafił to zrobiłbym przygodówkę z grafiką renderowaną (Amigi to potrafią, zwłaszcza jak zawitał do nas Blender) typu Syberia wydana na PC (tylko nie kolejna konwersja, ale coś nowego) oraz symulator lotu typu F-19, F-117, Gunship 2000. Chodzi o to by był w miarę tak samo łatwy i podobnie zbudowany, ale z dzisiejszą grafiką. Takich brakuje. I co ważne, te gry musiałyby być tylko amigowe.
[#12] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@sanjyuubi, post #10

Myślę że z konwersją sprawdzonych już pomysłów byłby mniejszy kłopot niż z wymyślaniem koła na nowo.

GTA 1 i 2. Skoro są na GameBoya to czemu nie na A1200 czy nawet A600 ?

A Tomb Raidera nie wyobrażam sobie bez sterowania padem jak w PSX czyli kilkanaście przycisków prócz kierunków. Tylko czy nie prościej kupić sobie inną platformę niż znaleźć kogoś kto dokona konwersji?
I myślę że ilość wysiłku jaki trzeba włożyć w pojedynczą konwersję jest porównywalny z napisaniem emulatora jakiejś słabszej ale za to popularniejszej maszyny. A zyskujemy w ten sposób setki świetnych tytułów do pogrania a nie tylko jeden.
[#13] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@sachy, post #9

Przejrzałem Youtube i są 2 wersje tej gry na long playu a mianowicie I i II. W porównaniu do wersji 8bit nie wyglądają aż tak źle. Na pewno więcej się dzieje, lepsza animacja itd. Należy zwrócić uwagę, że były pisane w latach 80tych. Przy dzisiejszych możliwościach sprzętowych można by było wyciągnąć o wiele więcej ze sprzętu niż kiedyś. Najwięcej pracy byłoby ze stworzeniem animowanych postaci i ew. podkładów pól na których walczą. Potem jakieś samplowane odgłosy - też byłoby ich sporo i dość mocno zróżnicowane. Samo oprogramowanie tego nie powinno być skomplikowanym wyczynem. Są też wersje pod PC DOSa i nawet dość ładnie się prezentują i trzymają klimat.

BTW Archon jak dla mnie to taki dziadek Heroes of Might and Magic.
[#14] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #13

Za HOL:

Archon I - 1985
Defender of the Crown - 1986
Battle Chess - 1988
Archon II - 1989

O ile Archon I mozna uznac za bardzo wczesna gre, to 2ka, po ukazaniu sie Defendera i Battle Chess nie moze liczyc na taryfe ulgowa. DotC i Archon I dzieli tylko rok roznicy a przepasc w wykonaniu...
[#15] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

1. coś na styl GTA 1 ale na enginie zbliżonym do Micro Machines wtedy ruszyłoby na prawie każdej ami.
2. PRL 2014
3. freeware
5. Edytor map i polskie realia, 3 lata za posiadanie, dziwki, koks, skorumpowana policja i interesy z szemranymi politykami. bieganie postacią jak w Cannon Fodder.
6. takiej.
7. Half-Life 1
[#16] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@groovebox, post #15

Podoba mi się ten pomysł/opis. :)
[#17] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@groovebox, post #15

I trafienie SB-ka na wyjeździe liczy się podwójnie. Jak w Sztos 2

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2014 22:38:35 przez Ender
[#18] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

Warcrafta jedynkę. Technicznie niczym się nie różnił od Dune2.
[#19] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@Gżegżółka, post #2

dungeon keeperOK
[#20] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@sachy, post #9

Sachy, w Archona to się z Mają nawalało w 1987 na Atari. U mnie na półce stoi wersja na Ami i na PC (Archon Ultra). Świetna, klasyczna giera.

A jakką grę bym chciał wydać? Mam dwa pomysły.

1. Gra oparta na historii ORP "Orzeł" z WW2. Połączenie symulatora ze skradanką. Czyli patrole na Bałtyku, potem internowanie w Talinie (tutaj motwy skradankowe coś jak w MGS, obezwładnienie strażników, przgotowanie do ucieczki itp.), przedarcie się do Anglii i patrole na Morzu Północnym.

2. Symulator lotniczy oparty na losach 4 pilotów: Frantiska, Urbanowicza, Zumbacha i Skalskiego.

W duzym skrócie wybieramy postać i:

- Frantisek - wkroczenie III Rzeszy do Czech - ucieczka Fratiska na samolotem obserwacyjnym do PL. Służba w polskich lonictwie i wykonywanie misji obserwacyjnych w kampanii września 1939. Potem kolejny etap - latanie w kampanii we Francji. I nastepnie udział w bitwię o Anglię.

- Urbanowicz - wykonanie akrobacji lotniczych na zaliczenie. Potem wybuch wojny i walka nad Dęblinem w PZL-7. Następnie bitwa o Anglię. Potem jego walki w Chinach.

- Zumbach - Kampania wrześniowa i walki na PZL-11c. Potem Francja i Bitwa o Anglię.

- Skalski - Kampania wrześniowa i walka na PZL-11c, potem bitwa o Anglię. Nastepnie Tunezja i "Cyrk Skalskiego".

Wszystko z dbałością o szczegóły - misje oparte na tych historycznych. Wielki plus - symulacja lotu oraz walki PZL-7 i PZL-11C . Chyba nie powstał żaden symulator na świecie w którym byłyby uwzględnione te samoloty (może jakaś wersja Sturmovika albo dodatku do niego? wie ktoś?).

Trzecią gierą mogła by byc strategia oparta na logice Combat Mission ale osadzona we wrześniu 1939.
Wersja zgodna historycznie, oraz alternatywna czyli... jej duzo by pisać. W każdym razie sukcesem końćzą się niektóre polskie programy zbrojeniowe, Wojsko Polskie jest dozbrojone w najlepszą podukowaną przez siebie broń itp. :)
[#21] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@Deftronic/..., post #20

Taki symulator przemawia w pełni w moje gusta :) Może ktoś się zdecyduje na zrobienie? ;P
[#22] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

1.strategiczno-ekonomiczno-przygodowa? :)
2."Zielona Wyspa" lub "Premier"
3.40zł
4. Akcja gry toczyła by się w Polsce, do wyboru na początku ugrupowania polityczne gotowe z pewnym elektoratem lub stworzenie od podstaw w zależności od poziomu trudności. Celem gry było by wygranie wyborów :) a dalej utrzymanie się przez kadencję w sejmie. Aby wygrać np. wybory trzeba by było stworzyć odpowiedni wizerunek naszym ludziom i wysyłać ich do różnych części kraju by mamili kiełbasą wyborczą :D, przeprowadzać debaty w TV gdzie trzeba by było dawać odpowiednie odpowiedzi tak by rosły słupki. Można by było też oczerniać inne ugrupowania. Ugadywać się z biznesmenami by dawali nam kase na kampanię. Pomysłów i opcji może być wiele :). Podczas sprawowania władzy zarządzanie budżetem a zatem ciągłe odwiedziny domagających się pieniędzy i podwyżek. Protesty i strajki jeśli podkręcimy za bardzo śrubę a nawet rewolucja hehe:) Krótko mówiąc polityka z domieszką czarnego humoru i wstawkami typu obrzucanie jajami, blokady na drogach - pomysły można czerpać z ostatnich 25lat hehe a było tego wszystkiego trochę. Nie śledzę na bieżąco świata gier , może ktoś już coś takiego wymyślił ? :) chętnie zagram:)
5. Polskie realia, humor. Małe wymagania sprzętowe.
6. Brakowało mi DOOMówek ale już z tego wyrosłem.
7. seria GTA

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2014 13:47:07 przez companiero
[#23] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@Deftronic/..., post #20

Jeszcze uzupełnienie:

Ad.2

Tytuł byłby nawiązaniem do świetnego filmu Chanel 4 poświęconego historii polskich lotników i ich udziałowi w bitwię o Anglię: BLOODY FOREIGNERS: Polish Airmen

Jak byłby hit i się sprzedało to można by zrobić kolejna część ale tym razem poświęconą udziałowi
Amerykańskich lotników w bitwie o Anglię a konkretnie "Dywizjoowi Milionerów" czyli SQ601 w którym latali między innymi amerkańscy ochotnicy. :)

Jeśli chodzi o grę z Orłem, to po prostu "ORP Orzeł". :)

Ad.5

Atrakcyjność to przede wszystkim oryginalność. Zarówno jesli chodzi o niespotykane nigdzie indziej samoloty - symulacja lotu, walki polskimi myśliwcami PZL z samolotamai Luftwaffe'39, wykonywanie misji samolotami łącznikowymi polskimi oraz czeskim. Ciekawe, 4 różne scenariusze, oparte na życiorysach czołowych, pilotów walczących w polskich dywizjonach w WW2. Różne kampanie. Wysoka zagodnośc historyczna. Temat ciekawy nie tylko dla Polaków.

W grze z ORP "Orzeł" - wierność historyczna, motywy skradankowe, uceiczka z Talina która była niesamowitym wyczynem nawigacyjnym.

Ad.6

Symulatorów lotniczych których wysyp zaliczył wtedy PC (lata 1993-1995) i strategii.

Ad.7

Tetris. Prosta technicznie gra, która powstała na chyba wszystkie komputery i w którą potrafiła się zagrywać cała rodzina. Czyli genialny pomysł który trafiał chyba do wszystkich bez względu na wiek czy zainteresowanie komputerem i grami.
[#24] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@Deftronic/..., post #23

Kurcze ten symulator bylby jak bajka dla mnie. Pamietam godziny spędzone przy Red Baron. Najpierw na A500, później na golej A1200. Uwielbialem go. A gdy przyszedł 1993 i w gore to już Amiga odpadla z symulatorow. To mnie bolało. Pamietam jak patrzyłem na kumpla jak gral na PC w Strike Commandera. Niesamowite wtedy doznania. Dawnej było często tak ze to wlasnie bardzo mala ilość osob tworzyla gry w zasadzie garażowo. Dlaczego teraz tak nie można?
[#25] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@diecast64, post #24

Dobre pytanie.
[#26] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@pong777, post #1

Baloons Tower Defense 5 Deluxe, Plants vs Zombies

To (aktualne) gry wszechczasów ;)

Czytelna, rysowana, śliczna graficzka, odlotowy dźwięk, śmieszne animacje i miodna fabuła, a przy tym 100% strategii i masa ścieżek grania. Jest kilka firm które wiedzą jak robić miodne gry, nawet w dobie mikropłatności.

Nie wiem czy BTD to nie za duże buty dla mocy obliczeniowej amigi, ale pvz by dało radę.

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2014 09:17:35 przez pawelini
[#27] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@diecast64, post #24

Można, trzeba tylko bardzo chcieć i musi się zebrać grupa ambitnych ludzi.
Dlaczego dzisiaj na Ami nie ma zbyt wiele takich zespołów:
-> ambitni ludzie robią na mobile, PC, konsole, itd.
-> w latach około 1993 było Amigowców na świecie z parę milionów, dzisiaj w porywach jest parę tysięcy, więc przez samo to odsetek ambitnych osób jest mniejszy,
-> motywacja... Kiedyś wypuszczenie fajnej gry łączyło się z realnymi dużymi dobrami materialnymi, teraz (przez małą liczbę odbiorców, z czego w PL w środowisku tutaj które na oko ma 150 osób, 80% to marudy, które nie zapłacą za nic) to robota dla własnej satysfakcji i uścisk dłoni
Ale patrząc po wątkach o robieniu muzyki, grafiki, programowaniu, widać że jednak coś się dzieje i za jakiś czas, można się spodziewać nowych produkcji.

Pierwsza, prosta gra na każdą Ami, od A1000 z standardem 256kB na płycie i 256kB w przednim rozszerzeniu.
Druga, strzelanka 3D (jest mnóstwo rozszerzeń do każdej Ami, żeby pograć trzeba będzie się wyposażyć choćby w 68020 28MHz), później może rozszerzenie do 3D/RPG.

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2014 11:55:10 przez flops
[#28] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@flops, post #27

Ambitni ludzie :) no dobrze, po kolei - pozwolę sobie na lekki off-topic
Ja to widzę tak, ludzie robią gry mobile/pc/indie bo widzą że mogą się na tym wybić, trochę zarobić, zdobyć popularność i rozgłos. Zrobienie teraz gry na amigę (albo SNES'a, Dreamcasta) to duże wyzwanie które jest w stanie przerosnąć nawet zgrany zespół ludzi, nie mówiąc już o poszczególnych zapaleńcach (i dochodzi do tego znacznie mniejsza rzesza odbiorców).

W dawnej Polsce robienie gier na amigę było zawsze postrzegane jako sztuka/hobby (wydawcy na pewno litowali się nad tymi biednymi duszyczkami i dawali im na piwo za zrobione gry), a nie działalność zarobkowa (dopiero od paru lat do ludzi w tym kraju dociera ile można zarobić kasy na produkcji kolejnego Wiedźmina). W takiej przykładowej Wielkiej Brytanii robienie gier an Ami to był ogromny biznes i ogromna kasa. Oni mieli do tego smykałkę w krwi, organizacje, mieli funkcjonujący rynek od dłuższego czasu. Mogli pozwolić sobie na większy rozmach. U nas to wszystko zaczęło raczkować kiedy było już dawno i za późno. Będzie dobrze jak doczekamy się ambitnych ludzi chcących coś tworzyć, nauczymy się ich szanować i doceniać zamiast marudzić.
[#29] Re: Jaką amigową grę stworzyłbyś dziś jakbyś miał czas i wiedzę

@Deftronic/..., post #23

To ja może jeszcze zapytam o co innego. Jeżeli udałoby się zebarać Was do zrobienia takiego symulatora to jakie pieniądze chcielibyście za jego napisanie? I dla mnie ważne by był dostępny na Amigi klasyczne jak i te wyposażone w OS4
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem