[#11]
Re: WHDLoad i miganie obrazu
@Sokok,
post #10
Z natury WHDLoad. Program najpierw wpycha ile się da do RAM:. Gdy nie ma miejsca, to część niedoczytana musi w trakcie grania się doczytać. Z racji tego, że WHDLoad odcina się od funkcji systemowych, a konkretnie kontaktu z urządzeniach I/O, musi je w momencie wczytywania ponownie nawiązać, a więc wrócić do systemu (mignięcia). Podobnie z zapisem, tyle że tutaj pamięć nie gra roli. Zapis musi postać fizycznie na dysku w momencie zapisu lub w cache WHDLoad. W tym pierwszym rozwiązaniu WHDLoad musi połączyć się z funkcjami systemowymi I/O i znów mamy w tym momencie mignięcia. Jeżeli zrobi to w cache (bez dostępu do funkcji systemowych), wówczas zapisze przy wyjściu z gry przyciskiem, ale jeżeli wyłączysz/zresetujesz komputer bez wyjścia z gry lub zamkniesz WinUAE, wówczas zapis stracisz.