[#1] Wywiad z Michelem Janickim - koderem Ocean France
W rozmowie przewija się oczywiście wątek amigowy.
[#2] Re: Wywiad z Michelem Janickim - koderem Ocean France

@PopoCop, post #1

Fantastyczny gość. Amigowe "Toki" to fenomenalna wersja - IMO najlepsza ze wszystkich (bije na łęb Arcade czy wersje MD/NES.
No i "Liquid Kids". Ech, jaka szkoda, że to nigdy nie zostało oficjalnie wydane.
[#3] Re: Wywiad z Michelem Janickim - koderem Ocean France

@michalmarek77, post #2

Toki" to fenomenalna wersja - IMO najlepsza ze wszystkich (bije na łęb Arcade czy wersje MD/NES.


Tak, Amigowe wersja jest super, przed wszystkim muzyka i pod względem dźwiękowym bije nawet wersje Arcade.
Wersja na SegaMD to jakiś koszmar! Przekombinowali (nie pierwszy raz) jedynie muzyka jest OK.
Tutaj jest filmik porównujący różne wersje.
Jedynie do czego można się przyczepić w wersji Amigowej to wielkość ekranu (mógłby być trochę większy), ale nie zapominajmy o wymaganiach- goła A500 (512 KB ram, bez rozszerzenia do 1MB!) więc jest super!
Oczywiście Amigowy TOKI nie jest lepszy od pierwowzoru, czyli wersji Arcadowej, ale mi się w wersję Amigową gra przyjemniej ok, racja
[#4] Re: Wywiad z Michelem Janickim - koderem Ocean France

@BULI, post #3

Pamiętam, że dla mnie marka OCEAN była niestety synonimem "kaszany" w tamtych latach (pierwsza połowa lat 90-tych)...Jak tylko zobaczyło się logo OCEAN, to można było być wręcz pewnym, że gra będzie badziewiem...
Może z wyjątkiem gry Toki, która jeszcze jakoś tam dawała radę.

Z kolei Team17, Sensible, Virgin albo Psygnosis - te marki dawały gwarancję najwyższej jakości.

Sam wywiad krótki, słaby i nic ciekawego nie wnosi, jest dokładnie taki sam, jakie zawsze były produkty OCEAN
[#5] Re: Wywiad z Michelem Janickim - koderem Ocean France

@Motyl, post #4

Jak tylko zobaczyło się logo OCEAN, to można było być wręcz pewnym, że gra będzie badziewiem...

Heh, polecałbym dokłądniej sprawdzić (chociażby amigowe) portfolio OCEAN. Owszem, są paskudne gry ale jest kilka, co namniej, fenomenalnych.

Z kolei Team17, Sensible, Virgin albo Psygnosis - te marki dawały gwarancję najwyższej jakości.

Team 17 i Sensible to bardziej developerzy niż wydawcy. Choć fakt, trudno się tu do czegokolwiek przyczepić. Jednakże Virgin, a w szczególności Psygnosis, wydało całkiem sporo słabych gier.

tl;dr - Stereotypy. Nic więcej
[#6] Re: Wywiad z Michelem Janickim - koderem Ocean France

@michalmarek77, post #5

A ja mam ulubione tytuły z Ocean.

Pang,
A-Train
Toki
Robocop 3
F29 Retaliator
Epic.

Pozdrawiam,

Azz
[#7] Re: Wywiad z Michelem Janickim - koderem Ocean France

@Azzorek, post #6

No , jeżeli Pang jest od Ocean, to trochę się pomyliłem, fantastyczna gra !
Chociaż i tak sukces Pang'a bazuje głównie na świetnym pomyśle, niż na jego wykonaniu.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem