[#1] Brutal Football Cd32
Gra jak w temacie.
Powiedzcie mi proszę czy Wam na gołej cd32 ta gra w trakcie rozgrywki też ma problemy z płynnością ?
Dopiero na drugiej cd32 z 030 gra się rewelacyjnie.
Tak dla porównania może ktoś powiedzieć jak to wygląda na gołej 1200?.
[#2] Re: Brutal Football Cd32

@mikecios, post #1

Hejka! Ja coś takiego zauważyłem w weekend w grze Flink. Przy większej liczbie wrogów, albo latających elementów na ekranie gra strasznie spowalnia. Nie wiem czego to jest wina. W ogóle wersja na CD32 jest chyba mega skopana, jak gra wygląda lepiej nawet w wersji cartridge'owej na Sedze Mega Drive, która jest chyba słabszym sprzętem i reklamowanym jako konsola 16bit. Nie mówiąc już o wersji na Mega CD, która jest najlepszą wersją.
[#3] Re: Brutal Football Cd32
Chodzi mi o to, że konwersja Flinka jest najgorsza właśnie na CD32. Jestem wielkim fanem twórczości Henka Nieborga - uwielbiam Lionhearta, Flinka, Lomaxa. Sam kupiłem CD32 w głównej mierze dla Flinka. Po prostu Psygnosis się bardzo nie postarało przy Flinku na Amigę i bardzo mnie to boli. Dziękuję.


Dużo niestety w tym racji.
Mnie strasznie irytuje fakt braku intra na CD32 (które jest w wersji na SEGA CD)- po prostu nie postarali się
[#4] Re: Brutal Football Cd32

@BULI, post #3

Może i tak ale ścieżka audio rekompensuje braki jak dla mnie, a wracając do brutal football ktoś coś ? Jak to wygląda z tym rwaniem i brakiem płynności na 1200 gołej lub a500 ?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem