[#1] Shadow Fighter - wczesna lista fighterów
Dziś bardzo krótki wpis.
Tak wygląda lista zawodników w wersji skończonej:

a tak w wersji z zapowiedzi:

Widać że NAPS miał w planach więcej fighterów i plansz, ale musiał z części zrezygnować żeby wydać grę na czas. Legenda głosi że dyskietki z wojownikami są wciąż gdzieś w biurze NAPS Team'u :) nawet na facebooku się kiedyś nimi chwalili (ale facebook to nie forum i znalezienie starych wpisów dla mnie graniczy z cudem, poza tym z tego co pamiętam ich wpis nie miał zbyt wielu komentarzy).
[#2] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@Gżegżółka, post #1

Tak czy inaczej jest potencjał by je wydobyć od nich - skoro Ci tak dobrze poszło z pociągnięciem za język twórcy Ruffa, to może i tu spróbujesz? Może byliby skłonni zrobić obraz i go udostępnić?

Pewnie na źródła gry nie ma co liczyć, ale gdybyśmy mieli dane postaci to resztę można by w wolnym czasie dohackować. ;)
[#3] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@teh_KaiN, post #2

Na sieci lata kod MK3 w C, jakoś nikt na razie nie zrobił portu na Amigę :P
[#4] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@michal_zukowski, post #3

Już o tym myślałem. ;) Patrzyłem na niego i niestety jest to ogólny flow gry - postacie były napisane w asemblerze i tego niestety nie ma. Ale na chama by można było żywcem z megadrive'a skopiować.

Za to ktoś kiedyś usiadł i rozpisał ile klatek w umk3 trwają poszczególne ciosy, ile pikseli życia zabierają, wielkości hitboxów itd. Także gdyby ktoś miał nadmiar czasu to może porta zrobić. ;)

Poza tym patrząc na to jak bardzo tutaj była ukracana rozmowa na temat wycieku źródeł AOS3 to nie sądzę by można tu było swobodnie rozmawiać o pracach nad takim portem, co dopiero opublikować go. Swoją drogą źródła te wiszą od paru lat na githubie i wszyscy trzymacze praw autorskich to mają w nosie. Ultimate mortal kombat trilogy na megadrive'a też mają w nosie. ;)

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2018 10:35:43 przez teh_KaiN
[#5] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@teh_KaiN, post #4

MK3 na Amigę nigdy nie wyjdzie, bo ciężko go zrobić w Amosie lub w Backbone.

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2018 10:42:10 przez PopoCop
[#6] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@teh_KaiN, post #4

Poza tym patrząc na to jak bardzo tutaj była ukracana rozmowa na temat wycieku źródeł AOS3 to nie sądzę by można tu było swobodnie rozmawiać o pracach nad takim portem, co dopiero opublikować go.

Te źródła (Amiga OS 3) są objęte prawem autorskim, więc nie wolno ich sobie zmieniać i publikować tak jak Public Domain tudzież kod na licencji GPL. Prawo to prawo.

Kurczę, ja bym widział jednak gry, które po 1992 roku nie wyszły na AGA, mimo że istniała na rynku, typu Goblins 3. Podobno zapowiadano wersję AGA, ale nigdy nie wyszła. Oczywiście widziałbym też Dune 2: Building of a Dynasty. Te gry wyszły po 1992 roku tylko w wersji okrojonej na A500, dlaczego?

Ludzie powinni sięgnąć po takie gry, a nie kolejne porty Dooma, które wymagają 68090/50000000MHz.

Powinni sięgnąć po gry, które wymagają A1200/020/14 MHz/2MB CHIP lub 030/8MB FAST.

Szkoda, że tylko ID Software podzieliło się źródłami. Gdyby zrobiła to dowolna firma, która robiła gry 2D. A tak, ludzie biorą tylko to, do czego są źródła.

Ewentualnie fajnie gdyby wyszły gry, które wychodziły na PC kiedy Commodore zbankrutował, a spokojnie na Amidze CD32 by poszły jak: Worms Armageddon Team 17, "Z" Bitmap Brothers, czy The Lost Vikings 2 Interplaya lub The Settlers 2 Blue Byte itp.

Amiga AGA ma niesamowitego pecha.

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2018 11:50:57 przez Hexmage960
[#7] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@teh_KaiN, post #2

próbowałem, ale na razie bez rezultatu, znalazłem jedynie wątek na facebooku:
https://www.facebook.com/ShadowFighterofficial/photos/a.1825331014409004.1073741829.1817936941815078/1912621765679928/?type=3&theater
może udało by się coś osiągnąć większą grupą ludzi, albo gdyby ktoś znany się ich zapytał o szansę na udostępnienie tych dyskietek.
Erok też próbował się z nimi kontaktować.
[#8] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@Gżegżółka, post #1

No imponująca lista fighterów !
Notabene, ta gra to też moim zdaniem amigowy majster-sztyk zarówno w wersji na ECS jak i na AGA (wzorcowe wykorzystanie zasobów chipsetu- cooper rządzi ) ok, racja
[#9] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@Gżegżółka, post #1

Eee... Czy tylko ja zauważyłem (pierwszy screen), że twórcy gry najwyraźniej zwizualizowali sobie Pakistan gdzieś nad Morzem Żółtym?
[#10] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@recedent, post #9

tam ziemia się rusza non stop także pewnie po prostu w złym momencie ktoś screena zrobił.
to nawet jest screen z dokładnie tego filmiku link

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2018 15:33:24 przez eross

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2018 15:33:57 przez eross
[#11] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@recedent, post #9

Tak, zrobiłem zrzut ekranu jak glob się obracał.
[#12] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@BULI, post #8

Jeden z najbardziej dopracowanych exclusive na Amige
Grwalnosc muza grafika dynamika oraz ladowanie dopracowane na najwyzszym poziomie
Wykastrowanie gry z wiekszej ilosci postaci narzucil wydawca ,gra nie mogla przekroczyc 4 nosnikow.
[#13] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@Gżegżółka, post #1

Hmm, jestem niemal pewien, że w ŚGK, TS lub ACS był kod (gdzieś pod koniec numeru) który odblokowywał kilka postaci, w tym Pupazza. Nie było tych postaci tyle co na dolnym screenie, ale na pewno odblokowywało 4-8 postaci. Pupazzem na pewno grałem na mojej A500 (2.5mb RAM).
[#14] Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów

@baderman, post #13

Tu są kody: link1, link2.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem