[#6]
Re: Shadow Fighter - wczesna lista fighterów
@teh_KaiN,
post #4
Poza tym patrząc na to jak bardzo tutaj była ukracana rozmowa na temat wycieku źródeł AOS3 to nie sądzę by można tu było swobodnie rozmawiać o pracach nad takim portem, co dopiero opublikować go.
Te źródła (Amiga OS 3) są objęte prawem autorskim, więc nie wolno ich sobie zmieniać i publikować tak jak Public Domain tudzież kod na licencji GPL. Prawo to prawo.
Kurczę, ja bym widział jednak gry, które po 1992 roku nie wyszły na AGA, mimo że istniała na rynku, typu Goblins 3. Podobno zapowiadano wersję AGA, ale nigdy nie wyszła. Oczywiście widziałbym też Dune 2: Building of a Dynasty. Te gry wyszły po 1992 roku tylko w wersji okrojonej na A500, dlaczego?
Ludzie powinni sięgnąć po takie gry, a nie kolejne porty Dooma, które wymagają 68090/50000000MHz.
Powinni sięgnąć po gry, które wymagają A1200/020/14 MHz/2MB CHIP lub 030/8MB FAST.
Szkoda, że tylko ID Software podzieliło się źródłami. Gdyby zrobiła to dowolna firma, która robiła gry 2D. A tak, ludzie biorą tylko to, do czego są źródła.
Ewentualnie fajnie gdyby wyszły gry, które wychodziły na PC kiedy Commodore zbankrutował, a spokojnie na Amidze CD32 by poszły jak: Worms Armageddon Team 17, "Z" Bitmap Brothers, czy The Lost Vikings 2 Interplaya lub The Settlers 2 Blue Byte itp.
Amiga AGA ma niesamowitego pecha.
Ostatnia aktualizacja: 27.04.2018 11:50:57 przez Hexmage960