Dzisiejszą aktualizację sponsorują pisma:
TGM - numery z 1993 3,9,11 i K 1995 5

Tak wyglądała podróż po pustkowiach, w prawym górnym rogu była ikona ludzika zamiast słupka bonusa za niszczenie wrogich pojazdów, infrastruktura drogowa w postaci latarni była mniej zdewastowana, a motocyklista zamiast niebieskiego kostiumu miał szarą skórzaną kurtkę.

Inny rysunek ruin miasta

wczesna grafika samego tytułu

niewykorzystane tło z jakimiś zabudowaniami przemysłowymi, przypuszczalnie jakaś fabryka lub rafinera
Udało mi się porozmawiać z grafikami Alberto Gelpi'm i Marco Genovesi'm (bardzo mili ludzie),
dowiedziałem się wielu ciekawych informacji o tym jak Dark Blade miał wyglądać.
W dużej mierze potwierdziły się moje przypuszczenia.
W grze miało być dużo więcej fabuły. W miastach można było robić więcej rzeczy - poruszać się pomiędzy różnymi lokacjami (ulica, sklep, bar, kasyno), rozmawiać z ludźmi, poznawać historię świata i okolicy, obstawiać wyścigi, grać w mini-gry i oczywiście robić zakupy, gra była bardziej złożona.
Każde miasto miało mieć własną grafikę (taką jak ta z pierwszego posta), ostatecznie udało się zrobić grafikę do dwóch miast.
Jedyną opcją jaka pozostała w Black Viper po wczesnej wersji były sklepy w miastach.
Klimat bardziej przypominał Blade Runner'a 2049, z jednej strony przeludnione gigantyczne metropolie, z drugiej zdewastowane i skażone pustkowia.
Niestety żaden wydawca nie chciał wydać gry w tej formie, więc musiała zostać uproszczona do bardziej zręcznościowej wersji jaką znamy pod nazwą Black Viper.