@ryshard,
post #10
Do rysharda, no właśnie, kolega SKOLMAN zadał genialne w swej prostocie, wręcz prowokujące pytanie

:
Przeczytałeś instrukcję w katalogu tools?
Też to na początku olałem, ale tu leży pies pogrzebany, jak się okazuje nie wystarczy mieć właściwych plików gry WL6 i nie wystarczy przekopiować do LIBS biblioteki doomsound.library, trzeba jeszcze, zanim przekopiujesz pliki na Amigę, wygenerować pliki dźwiękowe na pc. Zwróć proszę uwagę, że w wersji amigowej katalogi LSFX, MUSIC i SFX są puste i muszą zostać wypełnione wcześniej wygenerowanymi na pc plikami odpowiednio *.WAV, *.MUS i *.WAV. Nie jest to jakoś nadto skomplikowane zadanie, ale dość żmudne, zwłaszcza, że trzeba robić dwuetapową konwersję plików muzyki, tj. *.OGG --> *.MID --> *.MUS, natomiast pliki efektów sfx (z katalogu LSFX) należy dodatkowo zdegradować jakościowo, dokładnie jak jest to opisane w music_conversion.txt.
Powodzenia i daj znać, jak efekty!