@krzych2019, post #1
@Dopuser, post #3
@krzych2019, post #1
@krzych2019, post #1
@krzych2019, post #1
Dlaczego dzisiejsze gry są grami zajmującymi najczęściej jedną dyskietkę 880KB?
Czemu nie tworzy się gier o wiele bardziej skomplikowanych z długą ciekawą fabułą które zajmowałyby np: 5 dyskietek 880KB?
Dlaczego dzisiaj nikt nie stworzył gry podobnej do gry Fallout czyli gry w klimacie post apo?
Wiem, że Amiga to nie pecet i nie ma ona takich możliwości sprzętowych i takiej wydajności ale może jakaś gra z widokiem z góry mogłaby powstać?
Postać w grze mogłaby mieć jakieś imię np: Tom. Postać ta byłaby preppersem i obawiając się tego, że dojdzie do trzeciej wojny światowej zaczęłaby budować schron w piwnicy swojego domu.(...)Oczywiście to tylko mój krótki pomysł na scenariusz gry.
Czy taka gra mogłaby powstać na Amigę?
@krzych2019, post #1
@krzych2019, post #1
@teh_KaiN, post #12
To ja na przekór zdaniu "nie opłaca się" i "nie ma komu" i "za dużo czasu to zajmuje" rzucę innym tekstem: Obecnie za treść gry odpowiedzialni są programiści a to powinna być ostatnia osoba, która powinna się za to brać! Mówię jako programista. ;)
@krzych2019, post #1
Dlaczego dzisiejsze gry są grami zajmującymi najczęściej jedną dyskietkę 880KB?
Czemu nie tworzy się gier o wiele bardziej skomplikowanych z długą ciekawą fabułą które zajmowałyby np: 5 dyskietek 880KB?
@Koyot1222, post #16
@Pentanteles, post #10
@softiron, post #22
@krzych2019, post #21