kategoria:
[#1] OpenDUNE II
Dziś zauważyłem na aminecie projekt OpenDUNE
link
Kombinuje i nie potrafię uruchomić gry, po edycji ścieżki opendune.ini i uruchomieniu gry czarny ekran.
Pliki z grą na PC pobrałem z pierwszego linka z google (amigowa wersja działa mi bez problemu ale wątek nie o tym).
Ktoś przerabiał temat?
[#2] Re: OpenDUNE II

@Arturo, post #1

upported Platforms
-------------------
OpenDUNE is written in ANSI C (C89), and only requires SDL/SDL2 to run. In result,
OpenDUNE should run on all platforms supported by SDL or SDL2.
Currently we officially support the following platforms:

- Linux
- FreeBSD
- Mac OS X (PowerPC or Intel i686 / x86_64, 10.4+)
- Windows (i686 / x86_64)
- Atari TOS (68030+ CPU, TT and Falcon machines supported)

Na Amidze tego raczej nie uruchomisz
[#3] Re: OpenDUNE II

@_Skiba, post #2

Paczka jest na aminecie,
Requirements:

1) An AGA Amiga with a fast 68060 processor (PAL/NTSC)
2) AHI installed (v4.18 recommended)
3) 3.1 ROMS (3.0 ROMS may cause it to run slowly)
4) A copy of the PC game data files
[#4] Re: OpenDUNE II

@Arturo, post #3

Powinieneś wrzucić link w taki sposób, wtedy każdy ma do wglądu informacje bez zbędnego ściągania czegokolwiek.

Co ci pokazuje SnoopDOS (lub inny podobny program)?

Napisz do autora portu (NovaCoder), adres masz podany.
[#5] Re: OpenDUNE II

@Arturo, post #3

Jeszcze chyba musisz mieć SDL?
[#6] Re: OpenDUNE II

@Solo Kazuki, post #4

Jak jest dune II na Amiga to po co ta z pc.
Chyba było tam wiecej animacji ?
[#7] Re: OpenDUNE II

@Dorian3d, post #6

I grafika w 256 kolorach.
[#8] Re: OpenDUNE II

@Solo Kazuki, post #7

Fajnie bo jest dune 2 Pl na pc
[#9] Re: OpenDUNE II

@Dorian3d, post #8

[#10] Re: OpenDUNE II

@Arturo, post #1

Jak to chodzi na 060'tce? Porównywalnie z normalną D2 na Amidze 500 1MB?
[#11] Re: OpenDUNE II

@mccnex, post #10

Nie wiem jak D2 chodzi na A500 bo nigdy nie miałem ale wersja RTG na A4000 040/33 chodzi bardzo ładnie, płynnie, nie zauważyłem żadnych przycięć czy innych problemów z wydajnością.
Dodam tylko że na początku jak próbowałem uruchomić to nie chciała startować i dawała komunikat w stylu, że CyberGFX nie może otworzyć ekranu 320x200x8bpp. Po dodaniu takiego trybu w Picasso96Mode dalej gra się nie odpalała z tym samym komunikatem błędu. Pomogło dopiero zaktualizowanie Picasso96 do wersji 2.1c. Wiem, że wątek dotyczy wersji AGA ale nie będę zakładał osobnego. Może się komuś przyda ta informacja.
[#12] Re: OpenDUNE II

@Solo Kazuki, post #5

gdzie skopiować i które pliki z tego SDL?
[#13] Re: OpenDUNE II

@mkdevil666, post #12

Pobrałem inną wersję gry, dokładnie z tego linku:
link
Po wgraniu zawartości do katalogu OpenDUNE\Data gra się uruchamia... właśnie testuję :D
[#14] Re: OpenDUNE II

@dolek, post #11

No właśnie mi chodzi o to jak zasuwa AGA, na RTG to wiadomo, że bajka

Testowałem port na Androida, zamula grafika. Ale na androidowym DOSboksie lata elegancko.



Ostatnia aktualizacja: 13.11.2019 17:59:52 przez mccnex
[#15] Re: OpenDUNE II

@Arturo, post #13

Gra działa, jest więcej kolorów, są animacje. Brakuje trochę dźwięku... są sfx'y ale brak motywu przewodniego... kombinowałem z camd.library ale nic to nie zmienia... może ktoś coś lepiej wykombinuje? Aaa i nie trzeba żadnego SDLa.
[#16] Re: OpenDUNE II

@Arturo, post #15

Żaden port SDL od 2003 roku na os3 nie wymaga sdl.libray
[#17] Re: OpenDUNE II

@Artur Jarosik, post #16

Może ktoś zrobić podsumowanie? Co należy wgrać do systemu (gdzie pliki skopiować).
Tak łopatologicznie z odnośnikiem do linku download - i gdzie to wgrać.
Bo kopiuję i nic z tego nie wychodzi!
[#18] Re: OpenDUNE II

@Dorian3d, post #9

Oszalałem! Love it!
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem