kategoria:
[#1] Teenagent TheA500 mini
Cześć, przychodzę z problemem mianowicie chciałbym odpalić na TheA500 mini Teenagenta wersja CD z dialogami i tutaj moje pytanie proszę abyście nie byli na mnie źli bo jestem laikiem jeśli chodzi o WHDLOAD (o ile to jest problemem) domyślam się że trzeba jakoś TeenAgenta przygotować aby TheA500 odpaliło grę, na lemon amiga w dziale WHDownLoad Pre-installed packs nie ma paczki do w/w gry, jak wiecie TheA500 odpala paczki .LHA Czy możecie mi pomóc jakbym mógł przygotować Teenagenta aby zadziałał. Z góry dziękuję.

EDIT: Wydaje mi się że potrzebuje zainstalowanego Teenagenta i spakowanego do .LHA tak mi się wydaje, jest szansa aby ktoś dla mnie to zrobił lub powiedział jak to zrobić.

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2022 17:05:56 przez HERBiUSZ
[#2] Re: Teenagent TheA500 mini

@HERBiUSZ, post #1

Masz już tę paczkę czy dopiero musisz ją zrobić?
1
[#3] Re: Teenagent TheA500 mini

@perinoid, post #2

Mam tą paczkę która jest na ppa czyli TeenAgentCD i teraz ktoś by musiał mi pomóc jakoś to preinstalować z pomocą whdload i spakować do .LHA ale nie jestem pewny czy tak to działa dlatego pytam was
1
[#4] Re: Teenagent TheA500 mini

@HERBiUSZ, post #3

A500 mini obsługuje gry które wyszły na Amige CD? jak to brzmi , a to wersja aga, teraz patrze

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2022 17:23:26 przez Amcio

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2022 17:25:02 przez Amcio
1
[#5] Re: Teenagent TheA500 mini

@HERBiUSZ, post #1

Teenagent nie ma whdload, a czy a500 mini obsługuje gry zainstalowane na HD a potem włożone do .LHA?

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2022 17:37:10 przez Amcio
1
[#6] Re: Teenagent TheA500 mini

@Amcio, post #5

Jeśli kto mi przygotuje taką paczkę i wsadzi Teenagenta w .LHA to sprawdzę.
[#7] Re: Teenagent TheA500 mini

@Amcio, post #5

Puki co to TheA500 wyjęta z pudełka jest w stanie odpalić gry z WHDLoad (i to tylko w przypadku gdy ta gra jest spakowana do archiwum *.LHA).