[#1] CannonFodder
pewna karta pamięci:

- pod emulatorami wszystko działa OK
- na prawdziwym sprzęcie (proc 030 z 64mb Fast) z kickstartem min 3, działa OK

a na ks 2.1 jest taki błąd (sprawdziłem na wszystkich wersjach whdload z najnowszym slave)
ta pomoc, nic dała ...
https://eab.abime.net/showthread.php?t=103803



o co chodzi ?
że tylko na ks2.1 nie działa ?


Ostatnia aktualizacja: 28.04.2023 17:14:07 przez Cezarykl
[#2] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #1

Obstawiam scsi.device lub brak max transfer 0x1fe00 w ustawieniach partycji.

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2023 17:51:42 przez witekkk
[#3] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #1

Jaki masz ustawiony MaxTransfer?
[#4] Re: CannonFodder

@witekkk, post #2

mam:
scsi.device v43.45
z max transfer 0x1fe00
[#5] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #1

Gra uruchomiona z RAM DYSKU też wywala błąd?
Sprawdź sumy kontrolne plików gry na kick3 i kick2.
[#6] Re: CannonFodder

@Norbert, post #5

Gra uruchomiona z RAM DYSKU też wywala błąd?

zaraz to spr. :)

Sprawdź sumy kontrolne plików gry na kick3 i kick2.

czym to spr ?

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2023 18:07:25 przez Cezarykl
[#7] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #6

Tym sprawdzisz https://aminet.net/package/util/misc/md5sum2
[#8] Re: CannonFodder

@witekkk, post #7

jest dużo plików w grze ...
wiec co dokładnie sprawdzić ?
[#9] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #8

md5sum2 #? ALL powinien wszystkie pliki sprawdzić.

Cytat z dokumentacji
" md5sum2 #? all
(recursively compute md5 checksums)"

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2023 18:12:02 przez witekkk
[#10] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #1

To whdload nie jest starawe ?
[#11] Re: CannonFodder

@Mir3k, post #10

To whdload nie jest starawe ?


sprawdziłem na wszystkich wersjach whdload
dosłownie od 13 do 18.8

tylko i wyłącznie na kick/wb 2.1 jest ten błąd


Ostatnia aktualizacja: 28.04.2023 18:25:33 przez Cezarykl
1
[#12] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #11

ok, sprawa załatwiona,
pomysł
eksperymentalnie ustawiłem bufory na 200 ... i ... o dziwo .. działa
[#13] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #12

Sprawdź jaki bufor domyślnie ustawia kick3 i kick2 dla partycji z grą.
Jeśli taki sam ..... to już nie wiem szeroki uśmiech
[#14] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #12

Masz zestaw kickstartów do whdload wrzucony?

Jeśli ilość buforów coś zmienia, to może system plików, lub samo scsi.device powoduje problem. Załaduj inne scsi.device przez loadmodule lub loadresident, to wykluczysz.

Uruchamiasz to wszystko na emulatorze?

Nie ma KS2.1, tylko WB dostało aktualizację do 2.1 na KS2.05 (37.299, 37.300, 37.350), który z nich posiadasz?
[#15] Re: CannonFodder

@san_u, post #14

mam:

A600 ks37.350 wb2.1 z scsi.device v43.45 (nowsze scsi powodują zwisy)
z max transfer 0x001fe000

(przełącznik 4ks i tylko na 37.350 był problem, na 3.1 i 3.2.2 było OK)

ps.
uruchamianie z RAMu CannonFoddera nic nie zmieniało :)



Ostatnia aktualizacja: 29.04.2023 15:19:22 przez Cezarykl
[#16] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #15

Napisałeś jedno zero za dużo, czy tak faktycznie masz ustawiony maxtransfer?

Jaki system plików? Czy dysk był przygotowywany pod KS2.05 czy innym kickstarcie?

A jak używasz scsi.device z KS2.05 oryginalnego, to dzieje się to samo?



Tak z ciekawości, po co używać ks2.05/2.1, kiedy wystarcza 3.1/1.3, bo whdload sobie ładuje potrzebny kickstart z DEVS:kickstarts. Masz jakiś tytuł, bądź oprogramowanie, które tego wymaga?

Ostatnia aktualizacja: 29.04.2023 15:30:00 przez san_u
[#17] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #15

Jeśli nie chcesz sprawdzać sum kontrolnych plików, to zrób taki test.
Skopiuj do RAM: całą grę ale przy bufforach 200.
Myślę że gra zadziała.
[#18] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #12

ok, sprawa załatwiona,
eksperymentalnie ustawiłem bufory na 200 ... i ... o dziwo .. działa


tak jak tam pisałem...
:)



do zamknięcia
:)


Ostatnia aktualizacja: 29.04.2023 19:11:33 przez Cezarykl
[#19] Re: CannonFodder

@Cezarykl, post #18

Ale to ciekawe zagadnienie, które warto byłoby rozwikłać, dlaczego tak jest.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem