@rygar997,
post #50
Już dzisiaj otrzymałem to pytanie
TonyGO pisałem tydzień, może półtora. Potem zaczęło się wymyślanie Rafała nad innymi grafikami, dodatkami, potem dodałem cykanie stacji, następnie optymalizacja.
Jak tylko stwierdził, że gra będzie płatna, to od razu zacząłem pisać GoGoGo. W sumie kod to 80% TonyGO, ale więcej asemblera i więcej procedur/funkcji tu mamy, aby kod, który pozwala graczowi na więcej był mniejszy od tego z TonyGO. Pod koniec już była walka na dziesiątki bajtów

bo jeśli plik exe zajmował ponad 102 kB, to po jednym game over gra się nie uruchamiała drugi raz na A1000 256. W TonyGO mamy z tym do czynienia, bo Rafał wymyślił dodatkową grafikę do wyświetlania na statcie. Tu również dodałem ją (to ta, w której jest napisane, że jest mile widziane kopiowanie i powielanie gry), ale kod na tyle zoptymalizowałem, że jest ok.
Wszystko w czasie wolnym. Może za dużo wolnego czasu mam po prostu