[#51]
Re: Trapped in the Tomb - bardzo wczesna wersja gry
@marggines,
post #38
Gratuluję.
We wrześniu była zapowiedź gry, a już jest wszystko z górki

Spróbowałbym przejść całą mapę, lecz nie jestem zbyt dobrym graczem. Pomysł na grę świetny, podoba mi się mroczny klimat a jeszcze bardziej chodzenie po linach i przeszkadzajki zupełnie inne niż te w moich grach.
Co zrobiłem pierwsze po uruchomieniu rozgrywki? Chciałem sprawdzić, czy jest podgląd mapy całego levelu i miłe zaskoczenie pod klawiszem M
Przetestowałem na emulowanej A500 z 7MHz i moim zdaniem jest płynnie. Nic nie zwalnia pomimo ruchu sporych obiektów na ekranie (głazy opadające, chodzące mumie itp). Nie wygląda, żeby była napisana w Amosie, ale możesz dodać w kodzie zablokowanie wyłączania gry kombinacją CTRL+C, bo to taka wizytówka Amosa.
Jedno pytanie. Zdradzisz, co się dzieje na początku podczas długotrwałego ładowania po uruchomieniu gry? Mam na myśli początkowy 'Loading' z wyświetlaniem procentów. Ciekawi mnie to niezmiernie