[#1] Exodus
Kupilem sobie jw - orginal oczywiscie - no i problem , w trakcie gry nie dzialaja mi oba klawisze Shift przez co gra jest troche utrudniona , kazdy kto ma instrukcje wie dlaczego . Mam interfejs Gift'u i klawiature od PC , do tej pory wszystko dzialalo bez problemu - to jedyny przypadek kiedy cos sie dzieje nie tak .
[#2] Re: Exodus

@Darek, post #1

U mnie to Exodus wogóle nie dziaîa na karcie graficznej

[#3] Re: Exodus

@Arbuz, post #2

A patcha odpowiedniego masz ?
[#4] Re: Exodus

@Darek, post #1

a mozna w pelnej wersji Exodusa grac przez neta? :P
gralem tylko w demko i nawet fajna gra :DD
[#5] Re: Exodus

@dusiu, post #4

Z tego co pamiętam Exodus umożliwia tylko grę przez null-modem.
[#6] Re: Exodus

@Arbuz, post #2

A patcha dostales? Ja jak kupilem oryginal, to po jakims czasie przyslaji mi patcha.
[#7] Re: Exodus

@Darek, post #1

Moim zdaniem to wina... interfejsu giftu!!!
Mojemu znajomemu (ktory ma taki interface) takze w niektorych przypadkach nie dzialaja klawisze (lub nawet wszystkie!)
np. jak jakis program/gra mu sie zawiesi. To juz bodajze czwarty taki przypadek o ktorym slyszalem ze wlasnie na interfejsach tej firmy zdarzaja sie takie tematy. I nie sadze zeby takikolwiek patch by to zalatwil.
Byc moze sie myle, specem od hardware'u nie jestem - ale takie jest moje zdanie.

PS. Zreszta ja sam mam ElboxKey 1200 i wszystko gra :)

[#8] Re: Exodus

@mailman, post #5

Dobrze pamietasz... pisalem w sprawie tcp/ip do autorow gry i do czegos sie zobowiazwali. Niestety po dzien dzisiejszy poprawka nie ujzala swiatla dziennego. Tylko nazekali ze malo kopii sprzedali... normalna űenada...
Nie wiem czego sie spodziewali (kokosow?) ale jak na rynek amigow to z tego co wiem dprzedalo sie calkiem przyzwoicie.
[#9] Re: Exodus

@Dariusz Krzempek, post #8

Obawiam się, że nie. Nawet jak na rynek amigowy, to sprzedali baaardzo mało kopi Exodusa, zaledwie kilkadziesiąt sztuk ( chyba nawet 100 nie było ), więc nie dziwię się, że autorom Exodusa się odechciało :((
[#10] Re: Exodus

@Olo, post #9

A to ciekawe co piszesz... bo po tym ilu sam znam i maja oryginaly wlacznie ze mna to nie mozliwe abym znal blisko 5% tego rynku?
Bez przesady... to co piszesz to chyba sam rynek polski. A jeszcze jest zachodni.
[#11] Re: Exodus

@Olo, post #9

Już kiedyś było to chyba roztrząsane. Autorzy chyba opierali się na ilości odesłanych kart rejestracyjnych, a jak powszechnie wiadomo nie jest to najlepsza metoda do sprawdzenia ile osób kupiło grę.
[#12] Re: Exodus

@mailman, post #11

Ja kupilem i nie odeslalem karty rejestracyjnej. Update dostalem, wiec nie widzialem potrzeby stania na poczcie.
[#13] Re: Exodus

@Dariusz Krzempek, post #10

Na rynku amigowym Exodus sprzedal sie w ilosci ok. 80 sztuk.
Z tego co mi wiadomo z rozmow z autorem gry, byla tylko jedna
prosba o dodanie opcji sieci lokalnej.
Autorzy kokosow nie zbili jesli ktos tak uwaza, bo na zachodzie poszlo
ok. 300 sztuk, a i tak ze wszysatkich partner angielski sie nie rozliczyl,
dlatego nie byly kontunuowane dalej prace nad Huzaria i w przyszlosci
kolejna czesc Exodusa ( ktora miala byc tak duzym wydarzeniem jak
pojawienie sie 1 czesci ).
[#14] Re: Exodus

@Kolega Autora gry, post #13

I w ten oto magiczny sposób amigowcy po raz kolejny pokazali jak można w łatwy sposób zniechęcić programistów do pisania na amigę .
[#15] Re: Exodus

@Olo, post #14

Nie spieszyłbym się z wyciąganiem takich wniosków. Twierdzę, że każdy powód jest dobry i autorzy się go trzymali/trzymają. A fakt, że była tylko jedna prośba o implementację sieci lokalnej również o niczym nie świadczy.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem