[#1] quake 040 warp3d
czy wiecie moze czy sa jakies porty quake wykorzystujace warp3d na Ami z mediatorem (voodoo3), procesor 040. z tego co znalazlem to byly dla 68k ale tylko dla 060... a moze sie myle i cos jest? z gory dzieki za pomoc:) pozdrawiam

[#2] Re: quake 040 warp3d

@luk, post #1

Jest. Ten port w ktorym pisze ze wymaganie to 060, dziala takze na 040 pod Warp3D. Mozesz go sciagnac z Aminetu - ftp://de.aminet.net/pub/aminet/game/shoot/BlitzQuake_68k.lha

Jednak musisz za pomoca CEDa zmodyfikowac nieco skrypt startujacy. Ustaw -width 320 i -height 200 (bo standardowo jest rozdzialka 512x342, a tego 040 nie uciagnie plynnie nawet z Voodoo i Warp3D). Dodatkowo dopisz jeszcze opcje -nolan , poniewaz port sie nie odpali gdy bedzie uruchomiony stos tcp/ip.

U mnie na 040/40 Warp3D v4.2 i BVision w rozdzialce 320x200 i trzykrotnym nacisnieciu na minus mozna spokojnie grac. Dodatkowo w tym archiwum jest Quake World, dzieki ktoremu mozna pograc w internecie.
[#3] Re: quake 040 warp3d

@Andrzej Drozd, post #2

dzieki za pomoc ale dalej to samo: tzn przy probie uruchomienia pokazuje sie komunikat: I_Error: cant allocate 16777216 bytes czyli to samo co wczesniej:(

[#4] Re: quake 040 warp3d

@luk, post #3

Czyli masz za malo pamieci ram. Sprobuj do skryptu dopisac -mem 8
Kiedys tak robilem gdy mialem 32MB ramu.
[#5] Re: quake 040 warp3d

@luk, post #3

Przeczytaj dokumentację ;) Miałem podobny "problem" jestem pewny że był parametr do określenia ilości alokowanej pamięci

[#6] Re: quake 040 warp3d

@Andrzej Drozd, post #2

a propos: zauważyłem w tym kłaku (blitz) że nie ma opcji 'freelook', wiecie może w jaki sposób ją właczyć z konsoli (w standardowym spisie komend nie znalazłem), no bez tego to gra się delikatnie mówiąc - dziwnie...

[#7] Re: quake 040 warp3d

@CzAjA, post #6

Tylda ~ i wpisz polecenie +mlook
[#8] Re: quake 040 warp3d

@Andrzej Drozd, post #4

dzieki za pomoc, jak na razie gre udalo mi sie odpalic ale niestety, pewnie z braku ramu, bo mam tylko 32 nastepuje zwis. ale sprobuje cos z tym zrobic


[#9] Re: quake 040 warp3d

@luk, post #1

A ja wiem co to jest :D
zassaj z netu demo quake1 i podmien pliki pak.0 i pak.1
i zobacz co bedzie
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem