[#1] Amiga i SVGA czyli gry dające się wypromować
Tak wiem w teleporcie jest link, jednak już nie żywy.

Jakie gry dają się wypromować???

[#2] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające się wypromować

@Korni, post #1

http://www.aminet.net/search.php?query=game%20promote

Znalazłem listę na aminecie, jednak co można jescze do niej dodać???

[#3] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające się wypromować

@Korni, post #2

Harpoon NTSC/DblNTSC, ProjectX SE HD version DblPAL, Turrican HD version, i więcej używając JST/WHDLoad.
[#4] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające się wypromować

@Korni, post #2

[#5] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające się wypromować

@Korni, post #1

Kilka ciekawych gier z Aminetu:
http://main.aminet.net/game/think/Tetris_Duel.lha - tetris
http://main.aminet.net/game/think/blitztriz.lha - tetris
http://main.aminet.net/game/2play/dynAMIte.lha - dynAMIte w internecie
http://main.aminet.net/game/misc/WolfPac14.lha - Pacman 3D
http://main.aminet.net/game/shoot/spaceinv.lha - prawie wierna konwersja Space Invaders z "automatow"

Znajdziesz takze wiele innych ciekawych gier.

Wpisz tez w wyszukiwarce Aminetu "chess". Prawie wszystkie szachy pojda na VGA.
[#6] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające się wypromować

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #3

Harpoon NTSC/DblNTSC, ProjectX SE HD version DblPAL, Turrican HD version, i więcej używając JST/WHDLoad.

Ja jako promowanie rozumiem coś zgoła odmiennego niż tryb wyświetlania obsługiwany przez WHDLoad.
[#7] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające się wypromować

@mailman, post #6

Tak uruchomione z goła nie potrzebują badziewnego JST czy WHDLoad, które i tak normalnie nie działają na cpu 040, 060 oraz Amidze bez pamięci fast. Mam nadzieję, że choć to ostatnie z wymogiem fastu się kiedyś zmieni i nie będzie potrzebny by normalnie gra się wczytywała albo w ogóle działała.

Harpoon NTSC/DblNTSC, ProjectX SE CD32/HD version DblPAL, Turrican HD (executable w jednym pliku) version DblPAL w NTSC/DblNTSC również pięknie działa tylko lepiej posiadać wersję NTSC bo muzyka trochę za szybko gra, zresztą podobnie jak w Erik/MagicPocket.

Erik NTSC/DblNTSC, Goblins 2 NTSC/DblNTSC, MagicPocket NTSC/DblNTSC, Lamborghini CD32/HD version NTSC/DblNTSC, X-IT NTSC/DblNTSC.

Część nie potrzebuje nawet promowania, a aktywny sterownik trybu monitora na jakim gra ma być otwarta.
[#8] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające siê wypromować

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #7

Jak można wypromować gry pod WHDLoad?? Gdy promuje np. FlashBacka wyskakuje bład WHD mówiący że nastapiła próba Promowania lub że nie posiadam monitora NTSC/PAL....Udało sie komuś wypromować gry z pod WHD??

[#9] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające siê wypromować

@malin666, post #8

Przyznam szczerze, że nie próbowałem :)
Wg. mnie gry uruchamiane z pod WHD są to z reguły starsze produkcje, najczęściej z A500, gdzie przy pisaniu gier pomijano często sytem i stosowano hardware'owe sztuczki wymuszające PAL.
Jeżeli chodzi o samego FlashBacka, to się nie wypowiem, ale jeżeli masz komunikat o braku monitora PAL, to możliwe że nie masz ikonki PAL w Devs/monitors.

[#10] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające siê wypromować

@Prince, post #9

Mam ikonke PAL i NTSC w Devs:Monitor. Wszystkie gry z WHD które próbuje promowac wywalają taki komunikat

[#11] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające siê wypromować

@malin666, post #10

Gry pod WHDLoad da się tylko uruchomić w trybach PAL lub NTSC (dla NTSC wymagany sterownik w Devs:monitors/). Nie każda gra daje się uruchomić w NTSC. Musi być to zaznaczone w readme.
[#12] Re: Amiga i SVGA czyli gry dające siê wypromować

@mailman, post #11

Tornado ładnie się promuje.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem