[#7]
Re: Amiga i SVGA czyli gry dające się wypromować
@mailman,
post #6
Tak uruchomione z goła nie potrzebują badziewnego JST czy WHDLoad, które i tak normalnie nie działają na cpu 040, 060 oraz Amidze bez pamięci fast. Mam nadzieję, że choć to ostatnie z wymogiem fastu się kiedyś zmieni i nie będzie potrzebny by normalnie gra się wczytywała albo w ogóle działała.
Harpoon NTSC/DblNTSC, ProjectX SE CD32/HD version DblPAL, Turrican HD (executable w jednym pliku) version DblPAL w NTSC/DblNTSC również pięknie działa tylko lepiej posiadać wersję NTSC bo muzyka trochę za szybko gra, zresztą podobnie jak w Erik/MagicPocket.
Erik NTSC/DblNTSC, Goblins 2 NTSC/DblNTSC, MagicPocket NTSC/DblNTSC, Lamborghini CD32/HD version NTSC/DblNTSC, X-IT NTSC/DblNTSC.
Część nie potrzebuje nawet promowania, a aktywny sterownik trybu monitora na jakim gra ma być otwarta.