@PopoCop,
post #3
Assassin składał się z 6 długich poziomów. Bohater posiada jako broń bumerang, który zbierając żetony można odpowiednio upgrade'ować: (P - siła strzału, S - szybkość, L - długość, W - podkręcenie). Podobnie jak miało to miejsce w przypadku Project X były narzekania, że gra jest za trudna. Wydano więc wersję Special Edition. Każdy z długich poziomów podzielono na cztery krótsze. Zrezygnowano całkowicie z pierwszego poziomu (las i jaskinie). Poziomy wyglądają na prawie identyczne, lecz zastosowano kilka dodatkowych ukrytych miejsc z bonusami. Bohaterowi zabrano bumerang, a dano jakiś pistolet, który można upgrade'ować (nie można sterować podkręceniem). Gra jest według mnie trochę trudniejsza, ale to moja subiektywna ocena (chociażby przez to, że ciężko jest zdobyć dodatkowe życie lub jakiś większy bonus po ukończeniu poziomu). Jest mnóstwo dodatków typu żetony, dużo dodatkowych broni na bossów (znacznie więcej niż w wersji pierwotnej i w sumie to nie wiem po co aż tak dużo...).