[#1] Gry w które graliście najdłużej !!!
Witam:). Ja może taką dyskusje zacznę jak w tytule. Mój zdecydowany faworyt to gra..., nie wróć do Bóstwo pt. "A-Train". Gram w tę grę w sumie od 12 lat (z 7-letnią przerwą) i jestem bliski jej przejścia :d. Pamiętam, że nawet dzień przed egzaminem maturalnym grałem w nią amokalnie :) (egzamin zdałem :)). Dzięki dodatkowi "A-Train - Construction Set " można było budować i projektować własne mapy! Nadmienię, że mam grę i dodatek oryginalne w pudełkowych wersjach. Gra świetnie działa na wszystkich Amigach !!! Cudo !!!!!!! Druga gra, która prawie równoczesnie może zasiąść na tronie obok "A-Train" to "Warlords". UWAGA !!!!!!!!! Właśnie udało mi się na eBay'u kupic jej pełną pudełkową oryginalną wersję (amerykańską) - oczywiście na Amigę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ludzie, ale się cieszę !!!!! To CUUUUUUUUUUUUUUUD !!!!! Cena nawet nie była taka straszna :) (mogło być gorzej).

Pozdrawiam wszystkich amigowych graczy. Wpisujcie wasze typy :)

[#2] Re: Gry w które graliście najdłużej !!!

@Azzorek, post #1

Ambermoon, grałem w to rok czasu, nie wychodziłem na podwórko, opóźniłem się w nauce, etc. ;) Ale warto było Przeszedłem.
Inną tego typu grą był Legion, przechodziłem wiele razy, do tej gry można ciągle powracać i tracić z nią czas ;)
Civilization - nawet na dyskietkach, warto było żmieniać, kiedyś pamiętam nie wiedziałem jak zapisywać stan gry na dyskietce to zostawiało się komputer na noc ;)
UFO: Enemy Uknown - podobnie jak Amberoon grałem chyba rok (na dyskietkach na A600!), z przerwami oczywiście (SWIV, Second Samuraj, Jaguar, Moonstone - to były przerywniki właściwie;)), póżniej podobnie z wersją na HD na A1200 (musiałem przez dłuższy czas startować bez s-s ze specjalnie przygotowanej dyskietki (żeby gra miała pamięć),
Stunt Car Racer - kilka mięsięcy życia by się zebrało ;)

Poza tym dużo też, może po kilka lat na
Frontier i SWOS.