[#1] GLHexen2 i stos TCP
Gdy mam uruchomiony stos TCP, ,to GLHexen2 się nieuruchamia, to samo
tyczy się GLQuake'a. Wypisuje mi coś takiego:

FATAL ERROR: NET_INIT: you need a valid host name or use -ip. No i
próbowałem z tym ip i klops.

Kto pomoże?

[#2] Re: GLHexen2 i stos TCP

@Korni, post #1

albo podaj -ip 127.0.0.1 albo -noudp (chyba tak to dzialalo)
[#3] Re: GLHexen2 i stos TCP

@kiero, post #2

Co do Quake, to zwyklego portu nie odpalisz w necie i musisz dac parametr -nolan (czy cos podobnego).
W necie dziala tylko Quake World.
[#4] Re: GLHexen2 i stos TCP

@kiero, post #2

Teraz gra działa tylko bez dźwięku. Próbowałem -sdlsnd ale nic to
niedało. Gdy mam wyłączonego MOSNeta to z loadera dźwięk jest.

[#5] Re: GLHexen2 i stos TCP

@Korni, post #4

Się podepnę:
Da się jakoś zmuśić GLHexen2 do odgrywania ścieżek z CD?



Ostatnia modyfikacja: 01.11.07 19:59
[#6] Re: GLHexen2 i stos TCP

@Korni, post #4

w readme jest błąd. Powinno być -sndsdl a nie -sdlsnd.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem