[#1] Gra
Wie ktoś co się stało z gierą taka jedną? Była w ACS w dziale praca w toku, całą stronę jej poświęcili, takie kłejowe klimaty, ogólnie barrdzo korzystnie się prezentowala. Nie wiem czy czegoś nie popierdzielilem ale nazywała się chyba Enforce czy cos.
[#2] Re: Gra

@Fazior, post #1

Zapewne się komuś znudziło i zajął się czym innym w zyciu.
Dla tych co nie wiedzą o jaką grę chodzi na sieci można jeszcze znaleźć jakieś archiwalne strony, np. http://amiga.czex.com/local1998/2_10enforcee.html

[#3] Re: Gra

@grxmrx, post #2

Szkoda, a smacznie sie to prezentowalo
[#4] Re: Gra

@Fazior, post #1

Jeżeli czegoś nie pomyliłem to robił to taki BAAARDZO zdolny człowiek z Czech (czy może Słowacji). To jest naprawdę mózgol nieziemski. Jednak w pewnym momencie postanowił olać Amigę. Tak zawyczajnie odciął się od wszystkiego co jest z nią związane (właściwie nawet my się nie dziwię). Zjawisko dosyć częste niestety. :( To było daaawno temu. Pamiętam, że był nawet na jakimś party i Elf z nim wtedy gadał (i to podobno dosyć enegicznie, hehe).
[#5] Re: Gra

@MDW, post #4

O tej grze było też trochę wspomniane w MA z 98 roku. Na paru rysunkach był jakiś ludek-żołnierz, a na innym statek kosmiczny.

[#6] Re: Gra

@ZigZag85, post #5

A na ACS CD jest wczesna alpha engine tej "gierki"
[#7] Re: Gra

@waldiamiga, post #6

...która całkiem szybko pomyka i sprawia ogólnie bardzo pozytywne wrażanie!

[#8] Re: Gra

@MDW, post #4

To moze ja dodam ze ten czlowiek nazywa sie Filip "Fido" Doksansky i pochodzi z Czech.
Jest on autorem takich gier jak: "Testament" i "Testament 2".
[#9] Re: Gra

@Phibrizzo, post #8

Nooo wlasnie! Dzieki za uzupelnienie. Glowa mnie rozbolala jak probowalem sobie przypomniec, a nie chcialo mi sie googli zmuszac do "myslenia". :)
[#10] Re: Gra

@MDW, post #9

to ja sie spytam jeszcze o inny bajerancki projekt a mianowicie "lambda". Demo tez wygladalo niczym wyjete zywcem z PSX albo N64 i tak samo papapa wszyscy zapomnieli :(

[#11] Re: Gra

@jimiche, post #10

Oj tak tak - "Lambda" fajnie wygladala i chodzila. Obilo mi sie (daaawno temu) o uszy, ze autorzy stracili wszystkie zrodla. Oczywiscie jak to zwykle bywa backupow nie robili. No bo i po co, przeciez nic sie nie stanie. ;)
[#12] Re: Gra

@MDW, post #11

Hehe, ja tez backupow nie robie.
Lambda chodziła niesamowicie dobrze na mojej 030/50 i jeszcze do tego ten efekt odbijających się promieni słońca. Jak się chce to nawet na słabym konfigu można niezłe rzeczy wymiatać.
Dla mnie wielka przewielka szkoda, że nie ujrzałem nigdy gry: Tajemnica Usticu. Widziałem tylko screenshoty w ACS. Już raz tutaj pytałem, ma ktoś jakikolwiek kontakt z autorami albo jakieś linki do Tajemnicy Usticu?

!!!CocteauTwins-i'mlovin'it!!!

[#13] Re: Gra

@BagoZonde, post #12

Nie wiem czy cala grafike ale na pewno jakas czesc rysowal Mustafa (ten z duetu Madd & Mustafa od SceneXPlorer). Oni obaj jeszcze dzialaja ale raczej nie maja juz nic wspolnego z Amiga. :(

[#14] Re: Gra

@jimiche, post #10

to ja sie spytam jeszcze o inny bajerancki projekt a mianowicie "lambda".


Ja slyszalem ze projekt przeniesli na PC, ale zatracil sie w porownaniu juz do istniejacych gier pecetowych i dali spokoj.
Lambda bardzo fajnie prezentowalo sie na 040/40 i AGA. Ale jak wiadomo byl to tylko engine (podobnie jak Enforce) - kto chce to podesle te enginy (sa na ACS/MA).

Ogolnie te projekty nie mialy szans zostac dokonczone bez PPC, poniewaz byly(by) mniej wiecej tak wymagajace jak Quake, a mianowicie enginy te nie przeliczaly jeszcze "przeciwnikow" itp., wiec dlatego jeszcze w miare szybko chodzily na 68k. Dodam tylko ze Quake na PPC i AGA (320x200 lub 256) smiga ;)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem