Ostatnia ankieta dotycąca kaczek zainteresowała mnie tematyką drobiu. Rozumiem że aby zagrać w Quake II wystarczy mieć na Amidze port tej gry. Podobnie jak w pierwszej części tej gry?
Zatem wystarczyłoby abym poszukał wersję demo QII i podpiął ją pod jakiś port? Czy druga część również musi spełniać jakieś wymagania podobnie jak poprzednia? Amigowe porty nie obsługiwały wersji "windowsowych" czy też pod OpenGL. Musiały to być wersje pod DOSa. Z "dwójką" też tak jest?
Quake II spokojnie dziala na BlizzardPPC+BVision. Trzeba miec tylko port z Hyperionu i Pecetowe pliki z Quake II (wersja ta na pc dziala z akceleracja sprzetowa, i chyba nie istnieje wersja DOS (?) ).
QII by Hyperion dziala lepiej niz GLowe porty pierwszej czesci... wiecej chyba mowic (pisac??) nie musze?? Co do plynnosci - zaleznie od lokacji - u mnie (na teraz - na oko) pod BPPC/250MHz i BV + 128 ramca - 20-27 fps... .
jak bylem u MASTERA to na jego Black Power tower
amidze quake II 640x480 wyciagal okolo 80 klatek na skeunde.
Nie bawcie sie w miezenie na oko wystarczy w konsoli ~ wpisac timerefresh i quake wam powie ile jest fps. jest tez komenda ta time demo odpala je i miezy szybkosc a potem podaje srednio(bardziej wiarygodne) nie wiem czemu quake I przynajmniej u Mastera po Timerefresh sie wiesza
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.