[#1] GL Quake
Ktoś mi podrzuci spis wszystkich opcji, które oferuje amigowy port Quake'a w wersji GL (dla procków 68k)?

Nie wiem także, gdzie się w nim zapodział dźwięk. Na innych execach jest albo na Pauli, albo na AHI, a tu nie ma wcale. (być może jest to kwestią dodania jakiejś opcji?)


Wpisanie 'GLQuake68k ?' w CLI nic nie daje.

[#2] Re: GL Quake

@El Amigos, post #1

Wydaje mi się że nie ma wersji GLQuake na 68k. A opcje podałbym ale nie mam dostępu do pega ale powinieneś mieś w pliku readme. Ja tak miałem w każdym razie
[#3] Re: GL Quake

@Arbuz, post #2

Istnieje GLQuake dla 68k - http://ext.neostrada.pl/warp3d/glquake.shtml.htm

Co do spisu opcji to z tego co widze są w archiwum.

[#4] Re: GL Quake

@grxmrx, post #3

Moja culpa. Nie wiedziałem. pRZEPRASZAM ZA WPROWADZENIE W Błąd
[#5] Re: GL Quake

@El Amigos, post #1

Istanieje taki parametr "-audspeed" ktory podaje sie przy uruchomieniu w skrypcie.
W moim przypadku mam "-audspeed 5513". Dzwiek idzie przez Paule.
[#6] Re: GL Quake

@grxmrx, post #3

Wielkie dzięki, to powinno wystarczyć. ;)

Dziękuje także Phibrizzo. Spróbuję z tym dźwiękiem namieszać.



Ostatnia modyfikacja: 15.09.06 17:21
[#7] Najlepsze ustawienia dla GL Quake

@El Amigos, post #1

Jakie ustawienia (komendy sterujące GLem) dają najpiękniejszy wygląd GLQuake'a?

Pobrałem ostatnio archiwum ze SkyBoxami i wyglądają jakby miały 16 kolorków. (a grę odpalam w 16 bitach)

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem