[#1] Astral
Zwracam się z prośbą do braci Amigowej aby w tym wątku wypowiedzieli się wszyscy Ci którzy grali w Astrala na temat błędów , nie dociągnięć oraz sugestii co by jeszcze w astralu mogło być lepiej zrobione bądź czego zabrakło w ogóle. Wątek ten zakładam na prośbę Autora gry ponieważ.... gdybym powiedział musiał bym was zabić....... a tego robić nie chcę z względów oczywistych. Póki co zacznę od moich opinii.



Lepsza Kolorystyka ponieważ mało widoczne są napisy występujące w samej grze.


Bohater mógłby poruszać się także po ekranach pionowych a nie jak to jest tylko poziomych.


Więcej etapów do przejścia :)




Benedykt

[#2] Re: Astral

@Benedykt Dziubałtowski, post #1

Ukryte misje lub subtaski. Czyli zadania nie wpływające na ukończenie etapu, lecz wspomagające (w celu urozmaicenia rozgrywki, co by nie było ciągłego zbierania tych pojemników).

Albo w ogóle wprowadzić różne cele misji do osiągnięcia w etapach (coś jak w Desert Strike: najpierw zrób to, później tamto).

Ukryte pomieszczenia z bonusami (jak w Benefactorze).
[#3] Re: Astral

@mailman, post #2

Był plan, aby gra miała bardziej rozbudowany świat, mozliwosć przemieszczania się bohatera również w pionie. To samo tyczy się sekretynch pomieszczeń. W ogóle stworów w grze miało być więcej - bardziej zaludniony świat istotami wrogimi, a także nieszkodliwymi - pogłębiającymi realizm miejsca gry. Ze wzgledów pamięciowych nie można było już nic dokładać - gra musiała chodzić na 500. Silnik AMOSa jest bardzo zachłanny na zasoby komputera, co ogranicza znacznie możliwości manewru na sprzętach typu Amiga 500 1 MB RAM. Gdybym miał dzisiejsze doświadczenie w 94 roku, gra pewnie zostałaby napisana w assemblerze/C z wszelkimi dodatkami i działałaby na 512 kb ramu. Być może to jest dobry powód na zrobienie nowej wersji, a może kolejnej części? Pytanie retoryczne, bo póki co z czasem cienko na takie hobby.
[#4] Re: Astral

@Benedykt Dziubałtowski, post #1

Instalator gry na HD zgłasza brak pliku INTROAIM2.AIM Gra uruchomiona z dyskietki lub hd (po ręcznym skopiowaniu plikow) odpala się, ale intro gry nawet nie wykona się do końca. Macie taki problem?
[#5] Re: Astral

@rjack, post #4

Ciekawe u mnie wszytsko działa bezprolemowo. Jesteś pewien , że dobrze nagrały Ci się obray dyskietek?



Benedykt

[#6] Re: Astral

@Benedykt Dziubałtowski, post #5

6.Work:roboczy> adf2disk astral1.adf verify
Writing file to disk

Finished
6.Work:roboczy> dir df0:
s (dir)
AKSON.UNP ASTRAL
ASTRAL.info DISK.info
EXCELENT.BMP INSTALLHD
INSTALLHD.info INTRO.MUS
INTROAIM1.AIM INTROAIM1P.UNP
INTROAIM2P.UNP LKAVALON.UNP
OUTROAIM.AIM OUTROAIM.MUS
6.Work:roboczy>

W skrypcie instalacyjnym INSTALLHD jest odwołanie do pliku INTROAIM2.AIM który nie istnieje.

Próbowałem kilka razy nagrać dyskietkę. Masz plik INTROAIM2.AIM u siebie
[#7] Re: Astral

@rjack, post #6

Mam ten plik u Siebie to jets bardo ciekawe .Podajmaila na privie to Ci wyśle ten plik.



Benedykt

[#8] Re: Astral

@Mel, post #3

Można na początek zrobić remake pod nazwą np. Astral NG :D

[#9] Re: Astral

@Pinto, post #8

w SDL, wszyscy skorzystają bo wszyscy uruchomią a developka nie bedzie musial isc na wolnych amigach

[#10] Re: Astral

@Benedykt Dziubałtowski, post #7

Wersja zamieszczona na PPA to bubel - nie ma pliku, o którym pisze rjack. Więc jeśli masz ten plik to lepiej prześlij go do PPA, żeby zamieszczona wersja była kompletna.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem