[#7]
Re: Pewnego razu w kopalni...
@PrzemasIII,
post #6
Od 2 miesięcy robię. :) Jeszcze nie wiem co ale robię. Na razie różne potrzebne do tego biblioteki, klasy (do fontów, kolizji 3D, exportu obiektów z Blendera, generowania terenu, zarządzania teksturami, particli, operacji na wektorach, wkrótce prostej fizyki). Jak skończę to wszystko to zabiorę się za coś co nie wymaga współpracy porządnego grafika, a zwłaszcza animatora (3D). Czyli raczej coś bez animowanych postaci humanoidalnych. Jestem realistą - nie rzucam się na coś do czego nie będzie komu zrobić grafiki/animacji. :) No ale na razie robię to co robię i będę robił do momentu aż mi znów przerwą to jakieś ważniejsze sprawy. :( Teraz robię to w C++ i OpenGL+SDL dla MorphOS ale staram się tak robić żeby możliwe było stosunkowo łatwe stworzenie innej wersji (np. dla J2ME, C# czy jeszcze czegoś innego obiektowego co ma 3D). Przenosin na gołe C raczej nie planuję, bo to za dużo roboty.
Ostatnia modyfikacja: 12.03.08 11:43