[#1] SlamTilt-muza
Są gdzieś dostępne pliki mp3 z muzą do tej gry ? A może ktos ma tokowe u siebie na twardzielu i wysle mi emalią ? :)

p.s znalazlem cos takiego , ale to nie jest dokladnie to czego szukam :P
http://exotica.org.uk/websites/hackedamigamusic/Rips/SlamTilt.tar.gz



p.s 1ok znalazlem :)
http://www.exotica.org.uk/wiki/Slam_Tilt

p.s 2
Jakim programem na widzie najlepiej zapisac to do mp3 ?



Ostatnia modyfikacja: 06.09.2008 14:27:48
[#2] Re: SlamTilt-muza

@Hellena, post #1

Każdy Protracker możesz przerobić HippoPlayerem (przez AHI) do pliku AIFF. Potem taki AIFF/WAV czymkolwiek do mp3. Może być np. foobar2000.

[#3] Re: SlamTilt-muza

@Hellena, post #1

WinAMP odtwarza moduły amigowe chyba bez problemów, ale moge się mylić. :D

[#4] Re: SlamTilt-muza

@Hellena, post #1

Pod windą pewnie wrzucić do ModPlug'a i potem LAME, choć nie pamiętam czy nie miał od razu do mp3.
[#5] Re: SlamTilt-muza

@SPECT, post #4

Pytanie pomocnicze: chcesz same główne kawałki z każdego stołu czy WSZYSTKO? bo jeśli wszystko, to tego będzie DUŻO.

[#6] Re: SlamTilt-muza

@Hellena, post #1

Z tego co pamiętam SlamTilt "składał" muzę "w locie" - tzn. był sobie moduł zawierający luźne patterny do danego stołu, które były miksowane przez grę w zależności od tego co się na tym stole działo. Więc, żeby posłuchać sobie muzy ze SlamTilta będziesz musiał zabawić się w DJ albo odpalić grę i zgrać "sesję".
Mały zrzut z początku gry:

http://apc74.ppa.pl/T/SlamTilt-Intro.mp3
[#7] Re: SlamTilt-muza

@APC74, post #6

Nie składał "muzy w locie", lecz skakał po subsongach modułu. Z każdego stołu masz dokładnie jeden plik z modułem, który posiada kilkadziesiąt subsongów. Każdy subsong to osobny motyw muzyczny lub jingle, który występuje na stole.

[#8] Re: SlamTilt-muza

@mailman, post #7

My strzelamy, czy do nas strzelają - jeden huk... ;)
[#9] Re: SlamTilt-muza

@APC74, post #6

Wiem , wiem juz sobie poradzilem dzieki :) A muza nie miala docelowo sluzyc do sluchania (troche dziwnie to brzmi , muza nie do sluchania :P ) , do tego faktycznie najlepiej zagrac w gre i dopiero wtedy nagrac :)



Ostatnia modyfikacja: 09.09.2008 10:29:13
[#10] Re: SlamTilt-muza

@mailman, post #7

mailman napisał(a):

> Nie składał "muzy w locie", lecz skakał po subsongach modułu. Z
> każdego stołu masz dokładnie jeden plik z modułem, który
> posiada kilkadziesiąt subsongów. Każdy subsong to osobny motyw
> muzyczny lub jingle, który występuje na stole.

Ej, chyba się pomyliłeś. Ja mam aż 13 kawałków z Exotiki, i faktycznie, każdy ma po kilkanaście subsongów. Nie ma tak, żeby były 4 pliki (bo sa cztery stoły) i każdy zawierał po kilkanaście subsongów. Są takie, które zawierają tylko odgłosy z gry, albo muzyczki z minigier, a są i takie, któree oprócz tego mają głowny moty grany przy każdym stole.

[#11] Re: SlamTilt-muza

@OSH, post #10

Odnoszę wrażenie, że wszyscy opisujemy ten sam obiekt patrząc na niego w różny sposób.
Ja widzę pociąg, mailman elektrowóz z wagonami a Ty dorzucasz elektrowóz, wagony osobowe 1 i 2 klasy i wagon restauracyjny. :)
[#12] Re: SlamTilt-muza

@OSH, post #10

Tak, masz rację. Pomyliłem z innymi pinballami, ale idea nadal jest taka sama. Podział na trzy różne moduły to tylko wymóg tego, że każdy składa się z nieco innych sampli, które w jeden moduł nie wlazły. Cały czas rozchodzi się o subsongi.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem