[#1] Stratagus
Witam

Skompilowałem Stratagusa dla Os3.x,
może kogoś zainteresuje.

Do pobrania ze strony w podpisie.

[#2] Re: Stratagus

@Artur Jarosik, post #1

Jakie są wymagania tej gry? Czy jest to karta graficzna czy AGA?

[#3] Re: Stratagus

@Minniat, post #2

z tego co wiem to nie jest gra :)

[#4] Re: Stratagus

@PrzemasIII, post #3

Ojej, no to jakie są wymagania StarGusa (portu StarCrafta)?

[#5] Re: Stratagus

@Minniat, post #4

Karta graficzna, AHI, min 040,zalecane 060 , trochę ramu :)

Jak dotąd nie zrobiłem jeszcze portu gry nie w SDL , więc wymagania ,
w zależności od złożoności gry - zawsze takie same.



Ostatnia modyfikacja: 30.04.2009 21:19:04
[#6] Re: Stratagus

@Artur Jarosik, post #5

Muszę to przetestować OK

[#7] Re: Stratagus

@Artur Jarosik, post #1

Masz zamiar próbować skompilować coś z gier opartych na tym silniku?
Kilka daje źródła...

Fajna strona z blogiem.

[#8] Re: Stratagus

@Skotos, post #7

Stratagus jest tak sprytnie skonstruowany, że gry na nim działające nie wymagają
kompilacji, ponieważ są oparte o skrypty lua.
Te co próbowałem nie chcą jednak działać. Pojawiają się błędy powiązane właśnie z tymi skryptami, na których się, (żeby być szczery) nie znam.

Nie próbowałem jeszcze Wargusa (port Warcrafta 2)(nie posiadam pełnej wersji gry), który jest, jak przeczytałem, ukończony.

Dzięki.



Ostatnia modyfikacja: 03.05.2009 23:05:07



Ostatnia modyfikacja: 03.05.2009 23:05:51



Ostatnia modyfikacja: 03.05.2009 23:08:59
[#9] Re: Stratagus

@Artur Jarosik, post #1

Witam! troche moze offtopic ale trudno . Myslę że kwestia dotyczy wszystkich portów Artiego.

Uruchomilem wczoraj Zelda-ROTH. Wszystko git, gra ladnie wyglada, uruchamia sie i dziala stabilnie, szkopuł w tym ze jej predkosc dzialania na 060@64 to 1-2 fps. Przypominam ze gra technicznie jest na poziomie takiego np. Speris Legacy.

Drogi Arti, czy nie da się tych portow choc troche zoptymalizowac? Niby sa pod 68k ale tak naprawde da sie w to grac na WinUae tylko .

[#10] Re: Stratagus

@twardy, post #9

Najprostszym sposobem na przyśpieszenie działania tej gry jest skompilowanie jej za pomocą CodeWarriora z wersji na Maca. Powinno to przyspieszyć jej działanie na Motoroli minimum dwa razy. Można też skompilować bibliotekę ixemul za pomocą CodeWarriora, o ile ta gra używa tej biblioteki.
[#11] Re: Stratagus

@Don_Adan, post #10

Możesz coś więcej powiedzieć o tym CodeWariorze?
Czy to jest jakiś kompilator kompatybilny z Gcc?

[#12] Re: Stratagus

@Artur Jarosik, post #11

Ostatnio miałem okazję deasemblować Smacker Player w wersji na Maca 68K z 2006 roku (znajomy robi port HOMM 2 na 68030+, a ta gra używa tego formatu animacji), no i nie wierzyłem, że to jest kompilowane w C, żadnych pea, movem, czy innych spowalniaczy co chwile. To zacząłem szukać po sieci, i ten program byl kompilowany za pomoca CodeWarriora z firmy MetroWerks/Freescale. Z tego co wiem to ostatnie wersje tego programu są z ok. 2002 roku, więc chyba da sobie radę z GCC. Ostatnia wersja CodeWarriora działająca na Macu 68K to jest v5 (plus patche), ostatnia która kompiluje kod pod 68K jest v6 (plus patche), ale ta wersja działa tylko na Macu PPC (lub jego emulatorze). Sam program jest komercyjny i nowe wersje kosztują parę tysięcy USD. Wersja v5 zajmuje jeden CD plus paręset (?) mega patchy, ale pewnie jest do zdobycia za mniejsze pieniądze lub nawet za darmo. Sam program to jest "kombajn", który potrafi chyba wszystko. Swoją drogą nikt chyba dotychczas nie kompilował Amigowego programu na 68K za pomocą Macowego kompilatora, choć to jest możliwe.



Ostatnia modyfikacja: 06.10.2009 15:38:59
[#13] Re: Stratagus

@twardy, post #9

@twardy

Skompilowałem dzisiaj najnowaszą wersje Zeldy - 3T
i ta działa w rozdzielczości 320x240. Na emulatorze
działa ona dużo szybciej. Daj znać jakie prędkości osiąga

http://uploading.com/files/em1659e9/Zelda3T.lha/

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem