[#1] mody do amigowych strzelanek 3d
Witam.Czy są jakieś mody zmieniające gry (np.ab3d,gloom itp) 3d na ami?na aminet'ie znalazłem tylko dodatkowe poziomy do ab3d2.

[#2] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@deejayremix, post #1

Napisz to jeszcze raz ale po polsku.
[#3] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@deejayremix, post #1

Niedawno grałem w miodny dodatek do GLOOM. Link do niego powinien być gdzieś na (forum?) PPA. Moim zdaniem dodatek był lepszy od oryginału i choć w pewnym miejscach GLOOM lubił się wywalić to i warto w niego zagrać. Spróbuję poszperać po płytkach ale to może potrwać...

[#4] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@Adrian Horn, post #2

Bo nie zrozumiałeś?

[#5] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@deejayremix, post #1

Poza tymi dodatkowymi poziomami do Alien Breda 3D2 - były jeszcze do Glooma ( raczej też dodatkowe poziomy ) i do Fears ( dodatkowe poziomy ).
Z tego co pamiętam to były dołączane do płyt z ACS`u.

Na próżno szukać jakichkolwiek modów do gier na amigę i to jeszcze w 3D...


PS. Zapomniałbym o grach jak Doom, Hexen i Heretic - ale trzeba mieć trochę dopaloną amigę aby można było pograć - a modów i dodatkowych poziomów jest sporo.



Ostatnia modyfikacja: 21.09.2009 08:15:34
[#6] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@(V)(I)mothe(P), post #5

(V)(I)mothe(P) napisał(a):

> Na próżno szukać jakichkolwiek modów do gier na amigę i to
> jeszcze w 3D...

Bo amigowe gry raczej nie były pisane w sposób pozwalający na powstawanie modów.

Aczkolwiek miałem zestaw poziomów do TKG, który był w zasadzie modem. Nowe bronie, nowe poziomy, nowi przeciwnicy, nowe poziomy, sample i "fabuła".

[#7] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@deejayremix, post #1

Swego czasu wrzuciłem do TKG grafikę z jedynki by zrobićmoda udającego AB3D. Pokombinowałem trochę z broniami i obcymi, zacząłem robić poziomy, ale mi się odechciało i umarło.

Przy okazji modów, mam pytanie. Odpalił ktoś edytor do Hired Guns na UAE? Chciałem się pobawić ale jakiś error wywala że nie może utworzyć screena. Na ami działał, ale na tv z interlace to sobie mogłem porobić...
[#8] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@SPECT, post #7

Odpalił ktoś edytor do Hired Guns na UAE?

Pod WinUAE uruchamia się zarówno na konfiguracjach "AGA Only" jak i Picasso96.

[#9] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@APC74, post #8

To muszę powalczyć z nim jeszcze, chyba sprawdzałem tylko na Picasso96. A może jesteś w stanie gdzieś wrzucić już zainstalowanego? :)



Ostatnia modyfikacja: 21.09.2009 11:09:25
[#10] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@SPECT, post #9

Zainstalowanego? Po prostu go rozpakowałem...
A może gadamy o różnych edytorach? Ja ściągałem stąd:

http://www.ppa.pl/hiredguns/download.html

Jeżeli masz inny i nie uruchamia Ci się pod P96 to sprawdź, czy masz oprócz sterownika Picasso96 również stery (tryby) PAL i NTSC. Jeżeli nie, to wrzuć te stery do DEVS:Monitors. Jeżeli to nie pomoże, i edytor nadal nie będzie potrafił otworzyć ekranu, to na Aminecie leży program RunPAL, który wymusza otwarcie ekranu PAL i to całkiem skutecznie - sprawdza się u mnie ze SLAMTILTEM.
Składnia programu na przykładzie skryptu uruchamiającego SLAMTILTA:

RunPAL COMMANDLINE Game.exe


EDIT: RunPAL musi mieć ustawiony bit protekcji P (Pure), inaczej lubi się zawiesić.



Ostatnia modyfikacja: 21.09.2009 14:22:58
[#11] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@SPECT, post #7

SPECT - super pomysł z ta grafika z jedynki!jedynka była mega miodna!może wrócisz do pomysłu?!super sprawa!

[#12] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@APC74, post #10

Dzięki. Przeglądałem te archiwum i z tego co mi się przypomina to właśnie tak to wyglądało, tylko chyba po instalacji, albo ja już coś pomieszałem. A edytor miałem z jakiejś płyty chyba z MA. Dziś wieczorem pokombinuję tak jak pisałeś z tą wersją ze strony. OK
[#13] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@deejayremix, post #11

Grafika była z tego co pamiętam w kodzie źródłowym do TKG, dlatego nie wiem czy cała. Obcy chyba byli wszyscy. Bronie były z TKG, blaster robił za pistolet, shotgun normalnie, plasmagun za blaster, granatnik i rakietnica. Paleta też się nie zgadzała, np niebieska ściana z jedynki, w dwójce robiła się szara, ale to pewnie da się zrobić. Denerwował tylko brak limitu zdrowia i amunicji w TKG. ;)

Edit.
A no i TKG jest dwupoziomowy, jedynka cztero i nie da się zrobić jednego z leveli, chyba 11 z klatką schodową.



Ostatnia modyfikacja: 21.09.2009 17:11:57
[#14] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@deejayremix, post #1

Dodatki do GLOOMA:

MA Cover 6:Rozrywka/Gloomaddz/

MACD7:WWW/Gloom/files/

EDIT: Tak na pierwszy rzut oka, to na obydwu tych płytach jest to samo - tylko na MACD7 jest to spakowane lha a na MA Cover 6 rozpakowane.

Dodane: Ale, kurde, tego moda o którym pisałem wcześniej nie ma... :(
No to szperam dalej...



Ostatnia modyfikacja: 21.09.2009 17:41:48
[#15] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@deejayremix, post #1

Daaawno temu miałem moda do AB3D TKG który ją przerabiał w...Duke Nukem 3D.
Tyle że nie pamietam już co i jak.Latka lecą

[#16] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@waldiamiga, post #15

"Latka lecą" Widać. Sam szkielet już z Ciebie został ;)
[#17] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@APC74, post #10

Udało się w końcu odpalić ten edytor do Hired Guns. Problem teraz wydaje się banalny, nie chce się odpalać na ekranach 1024x512 i niższych. Zawsze myślałem że to 640x512, ale wyszło gdy promowany w PAL HiRes Laced walił błedem, a w Super HiRes Laced chodził. Choć na uae-gfx 1024x768 nie poszło, ale na każdej wyższej już tak. :)
[#18] Re: mody do amigowych strzelanek 3d

@deejayremix, post #1

http://www.girv.net/amiga/games/gloomy-breed.html
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem