[#1] qbreed
Wiam, googlowalem i nic!ma ktos moze ten mod??
http://www.weedoorsbanging.com/blog-content/uploads/2009/09/ab3d-04-qbreed-02.png

[#2] Re: qbreed

@deejayremix, post #1

Szukałem troszku by Ci pomóc ale jak na razie nic :( poszukam jak coś dam znać ...ja znowu mam inny problem na który nie oczekujć odp. Quake 1 (audio CD) podczas grania z obrazem iso nie działa (muzyka) wersja org nie mod dark itp pozdr
[#3] Re: qbreed

@deejayremix, post #1

Powstał chyba tylko jeden level. Bawił się tym ktoś, kto przerobił zwykłego AB3D na wyświetlanie pikseli 1x1 w rogu na ćwiartce ekranu. W końcu wyszło że Quake ma jakieś ograniczenie co do map i tych większych nie dało się przekonwertować. "It worked well enough for the early levels, but because the Quake 1 engine was built around 16 bit fixed point mathematics it couldn’t support the extent of map that was required to successfully convert some later ones. The floating point based Quake 3 engine supports the required map extent and I did have a version of QBreed running under Quake 3 at one point, but lacked the time to do anything more with it. This project too was abandoned."

A tu strona autora, możesz zapytać.

http://www.girv.net/



Ostatnia modyfikacja: 08.03.2010 20:47:43
[#4] Re: qbreed

@SPECT, post #3

SPECT a wiesz może jak uruchomić AB3D w grafice 1x1 ? bądz jak ustawić grć by nie miała takie pixelozy ?
[#5] Re: qbreed

@deejayremix, post #1

Kurcze az mi sie zachcialo grac :D ech ten klimat ;)

http://www.weedoorsbanging.com/blog-content/uploads/2009/09/ab3d-04-qbreed-04.png

[#6] Re: qbreed

@Vadeous, post #4

Nie, autor pracował nad AB3D RTG, ale potem przerwał, a link do kodu źródłowego umarł.

http://www.girvnet.org.uk/AB3D-RTG.lha
[#7] Re: qbreed

@SPECT, post #6

yhh jak bym potrafił to bym zrobił remake tych gier fpp hmm i chaba zacze coś z tym robić ...
[#8] Re: qbreed

@Vadeous, post #7

A może prościej na engine doom'a zrobic!?!Doom builder nie wygląda na skomplikowany?!odtworzyć lvl na tym i textury popodkładac!
[#9] Re: qbreed

@deejayremix, post #8

hmm dobry pomysł ( przy okazji dla fanów Bioshock-a) doom 2 Arcadia
mod do dooma (mapy) z bioshock ;)
http://vectorpoem.com/news/?p=68
pokazało sić całkiem niedawno :D
[#10] Re: qbreed

@Vadeous, post #9

Ciekawie to wygląda.
A Ty zmień sobie kodowanie znaków w swoim profilu.

[#11] Re: qbreed

@deejayremix, post #8

Nie da rady, Alien Breedy mogą być kilkupoziomowe, Doom nie. Doom Legacy dał by radę, ale nie ma portu na Amigę. Tylko nie wiem jak z przeciwnikami, Alienowe które maja klatki dla czterech kierunków i z Doom z ośmioma.



Ostatnia modyfikacja: 10.03.2010 16:46:52
[#12] Re: qbreed

@SPECT, post #11

A propos Alien Breed za nie długo pojawi sić nowy "Alien Breed Evolution" Filmik z gameplay-u
http://www.youtube.com/watch?v=2s-iuBGP6MU&feature=related

I teraz czy tylko ja mam takie wrażenie że nowy AB bćdzie słaby ?
Pamićtam jak grałem w genialną grć ( Dead Space na PS3 w PL ) [jest też na PC] to w takiej formi chciałbym zobaczyć Nowego Alien Breed z tym że nie TPP ale FPP ... z gier podobnych do alien breed (na dziś są Shadowgrounds i Shadowgrounds Survivor ) dość słabe no ale... Ja chyba sić wezmć za zrobienie moda do Doom 3,-chćtnie bym zrobił coś dla Amigi ale niestety nie mam narzćdzi do tego (chyba że ktoś z was ma linki do jakiegoś Source?)

(waldiamiga - A Ty zmień sobie kodowanie znaków w swoim profilu.) a gdzie to jest :D ?
[#13] Re: qbreed

@Vadeous, post #12

a gdzie to jest ?

Prawy,górny róg "ekranu PPA". -> Mój profil.



Ostatnia modyfikacja: 10.03.2010 19:26:31
[#14] Re: qbreed

@waldiamiga, post #13

gotowe :D (ISO - 8895-2)

i już wiadomo że nie siedzę na ami :( heh ok



Ostatnia modyfikacja: 10.03.2010 19:37:43
[#15] Re: qbreed

@deejayremix, post #1

Ale suchara wykopałem. To tak przy okazji wydania Qbreeda 0.5.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem