[#6]
Re: Cannon Fodder - Test Map
@bigbadcompany,
post #5
Zapisując mapę edytorem pamiętaj, że prócz pliku Mapm1.map tworzy się również Mapm1.spt, który również należy wrzucić do katalogu cf_data - choć nawet gdybyś tego nie zrobił, to gra powinna się odpalić bezproblemowo, gdyż wtedy wczytałaby zestaw spritów z domyślnej kampanii.
Zakładając, że oba pliki przekopiowałeś prawidłowo sprawdź, czy np zestaw spritów jest wykonany poprawnie (choć z tego co pamiętam nawet w przypadku ustawienia powiedzmy 32 własnych żołnierzy, czy w ogóle braku ich ustawienia gra działała całkiem normalnie (w pierwszym przypadku można było sterować tylko pierwszą ósemką, reszta stała w miejscu, w drugim mapa się kończyła przegraną zanim do końca się wczytała - ta gra jest dość odporna na takie manewry).
Pamiętam, że jedna z wersji edytora działała u mnie z dużymi problemami, tzn podczas nadpisywania nowej mapy na starą coś się psuło, i w efekcie końcowym nadpisane dane wnikały w otchłań, pozostawiając starą mapę bez zmian - pomagało na to zapisywanie każdych zmian jako zupełnie nowej mapy w innym katalogu niż poprzednio. Do tego edytor potrafił się czasem zawiesić bez większego powodu, przypuszczam więc że po prostu mapy które wykonałeś są w jakiś sposób zbugowane, i jedyne co mogę zaproponować to wczytaj tą swoją mapę w edytorze, zapisz w np ram disku jako mapm1.map i mapm1.spt (o ile pamiętam tak powinny wyglądać nazwy), następnie przekopiuj z ram disku do katalogu z mapami, i odpal grę.
Ostatnia modyfikacja: 21.04.2011 12:10:59