@chicago, post #29
BARrysuje wypełniony prostokąt. Jej argumentami są 2 współrzędne (x,y) górnego lewego i dolnego prawego rogu tego prostokąta.
INK.
Palette
@pong777, post #36
@pong777, post #42
Load "g:sounds.abk",5
Bar 0,40 To 10,90 Bar 0,120 To 10,130 Get Sprite 2,0,40 To 11,91 Get Sprite 4,0,40 To 11,91 Get Sprite 6,0,120 To 11,131 Ink 0 Bar 0,40 To 10,90 Bar 0,120 To 10,130
Gosub Wytnij_Sprajty
Sprite 2,130,Y1,1 Sprite 4,436,Y2,2 Sprite 6,X3,Y3,3
Sprite 1,130,Y1,1 : Rem paletka gracz 1 Sprite 2,436,Y2,1 : Rem paletka gracz 2 Sprite 3,X3,Y3,2 : Rem pilka
Wytnij_Sprajty: Screen Open 1,320,256,4,lowres Wait Vbl Screen 1 Cls 0 Ink 1 Bar 0,40 To 10,90 Bar 0,120 To 10,130 Get Sprite 1,0,40 To 11,91 : rem paletka pierwsza i druga Get Sprite 2,0,120 To 11,131 : rem pilka Wait 10 Screen Close 1 Screen 0 Wait Vbl Return
@selur, post #43
@groovebox, post #40
@pong777, post #47
@pong777, post #36
@cholok, post #49
@asman, post #51
@JacK_Swidnik, post #52
@pong777, post #55