[#1] Mink Gold v1.0
Zapraszam do zapoznania się z grą jak w tytule

grę można pobrać tu: link

Trochę ulepszałem program , poprawiałem błędy i inne zmiany wobec wczesniejszej wersji . Miłego testowania szeroki uśmiech
[#2] Re: Mink Gold v1.0

@djpiotrs, post #1

gdy zbierzesz odpowiednią ilość kul zielony klucz zmieni się na czerwony. Czerwonym kluczem można otworzyć drzwi do następnej komnaty.


tak na chłopski rozum to czerwony klucz powinien się zmieniać w zielony, a nie odwrotnie.
[#3] Re: Mink Gold v1.0

@zmiennik, post #2

w sumie to w ogole nie powinien sie zmieniac tylko pojawiac
[#4] Re: Mink Gold v1.0

@selur, post #3

Zielony znika , czerwony pojawia czyli następuje zmiana szeroki uśmiech , więc kotoś grał , nastąpił jakiś postęp ? Czy kicha jakich mało ?
[#5] Re: Mink Gold v1.0

@zmiennik, post #2

tak na chłopski rozum to czerwony klucz powinien się zmieniać w zielony, a nie odwrotnie.

Niby dlaczego ?
[#6] Re: Mink Gold v1.0

@djpiotrs, post #5

Z tego powodu, że w naszej kulturze utarło się, że czerwony to coś nie tak, a zielony to OK. Patrz sygnalizacja świetlna lub jakiekolwiek kontrolki. :)

Jak oglądałem Twój gameplay to dla mnie mocnym zdziwieniem było to, że tego klucza nie można tak od razu podnieść. Może by go zrobić we wstępnej fazie jako sam kontur?
[#7] Re: Mink Gold v1.0

@teh_KaiN, post #6

No i zgoda , zielony więc działasz , czerwony więc kończysz działanie - można polemizować . Świat gry też odbiega od rzeczywistości.
[#8] Re: Mink Gold v1.0

@djpiotrs, post #7

Dla mnie bez różnicy, to szare i to szare. ;)
[#9] Re: Mink Gold v1.0

@djpiotrs, post #4

gdyby nie ten klucz, to by był hit stulecia, a tak jest kicha
[#10] Re: Mink Gold v1.0

@djpiotrs, post #7

Całkiem sympatyczna próba- barwo!
Przydała by się większa komplikacja/stopień trudności!
[#11] Re: Mink Gold v1.0

@BULI, post #10

Poziomem trudności jest tutaj ile mamy zebrać kul , generuje się od trzech do siedmiu automatycznie no i w dalszych etapach pojawia się więcej duchów.
W następnej wersji 1.1 lub 1.2 oprócz optymalizacji kodu zamierzam wprowadzić w dalszych etapach ruchome bloki (pułapki) które mogą zgnieść Minka.
Mam jeszcze zamiar wprowadzić kody etapów aby móc zaczynać grę od etapu w którym zakończyliśmy rozgrywkę.
To wszystko przyszłość
Dzięki za pozytywną opinię .
[#12] Re: Mink Gold v1.0

@djpiotrs, post #11

Zrób im kółko i trójkąt zamiast kluczy lub weź różowy kolor, to może będą zadowoleni. Jak dotrze CD32 to pryz chwili okazji lookne.
[#13] Re: Mink Gold v1.0

@Ender, post #12

Po części gra dostosowuje się do użytkowników ale i użytkownik musi też dostosować się do gry . Użyj UAE do testu
[#14] Re: Mink Gold v1.0

@djpiotrs, post #11

zamierzam wprowadzić w dalszych etapach ruchome bloki (pułapki) które mogą zgnieść Minka.
Mam jeszcze zamiar wprowadzić kody etapów aby móc zaczynać grę od etapu w którym zakończyliśmy rozgrywkę.


OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem