[#1] [animacja] World of Retro Games
Witam Was o tej niezbyt przyzwoitej porze ale co tam ;) Mam dla Was nową animacje, taki eksperyment troche, coś innego niż do tej pory… Zapraszam do obejrzenia World Of Retro Games ;) Komentujcie, dajcie znać jak się podoba, udostępniajcie , subujcie albo jak chcecie to wszystko na odwrót ;)
Aha to już mój 2gi filmik gdzie zdecydowałem się na własną muzę, a w tej kwesti jestem big amator więc tym bardziej ciekawi mnie Wasza opinia. ;) Muza oczywiście czysto Amigowa.

Pozdroooo!
[#2] Re: [animacja] World of Retro Games

@zeter, post #1

Zajebiście genialne !!!
Perfekcyjna animacja szeroki uśmiech
[#3] Re: [animacja] World of Retro Games

@zeter, post #1

Najlepszy wg. mnie był fragment z BLOCKOUT.
[#4] Re: [animacja] World of Retro Games

@zeter, post #1

rewelacja! oglądam trzeci raz.
[#5] Re: [animacja] World of Retro Games

@zeter, post #1

Wstaję ja sobie rano, a tu taka niespodziewanka!
Super! Bardzo mi się podoba ta animacja! Trzyma poziom poprzednich OK Brawo!
[#6] Re: [animacja] World of Retro Games

@zeter, post #1

Super pomysł,można to oglądać wiele razy.Uwaga co do dźwięku;czasami przebija się strasznie głośno dźwięk na lewy kanał.Poziom dźwięku jest stonowany i na pewnym poziomie,a tu nagle ŁUBUDU.Chiptune pasuje do filmiku i jest świetny,no,może trochę za szybko się zapętlający. Czekam na więcej!

Ostatnia aktualizacja: 22.02.2016 07:40:14 przez Stoopi
[#7] Re: [animacja] World of Retro Games

@zeter, post #1

Pomysłowe i znakomicie wykonane. A z dźwiękiem faktycznie troszkę coś chyba nie tak. Jeżeli to był zamierzony efekt „zakłóceń na linii”, to jest trochę za mocny.
[#8] Re: [animacja] World of Retro Games

@zeter, post #1

Hej,

Jak zwykle super :) Podoba mi sie pomysl, rozumiem ze to pierwsza czesc z cyklu. Muzyka daje rade, pasuje ale mogla by byc dluzsza (nekst tajm! :) Cos takiego mozesz juz wystawiac jako video-demo na jakims party. No i dzieki za podanie wyniku meczu, usmialem sie przy tym niezle :))