[#9]
Re: LightBot - poszukiwany programista
@Leon,
post #4
Ta gra, wbrew obawom, pójdzie bez problemu w 32 kolorach pod Amosem. Moja pozytywna ocena wynika z:
1. Obraz jest statyczny, a jedynie bohater porusza się po planszy. Nie ma więc potrzeby przesuwania ekranu ani rysowania co chwilę wszystkiego od nowa.
2. Jest bardzo mało obiektów przesłaniających, a sama bazowa plansza jest prostym kwadratem podzielonym na kostki 8x8. Wystarczy do tego płaska tablica(8,8) plus dodatkowa na kolejne warstwy.
3.
#7 8MB Chipu i wszystko jasne

4.
#8 Ten przykład, pomimo wielu ciekawych elementów, jest akurat przykładem kiepsko napisanego silnika (to miganie bije po oczach okropnie i jednocześnie pokazuje, że jego autor nie do końca poznał możliwości Amosa)
Zapomniałem dodać, że LightBot zapewne zaczerpnął pomysłu z genialnej gry planszowej pt.
Robo Rally. Do dzisiaj zagrywamy się w nią całą rodziną. Tak pomysłowej mechaniki w grze planszowej nie widziałem, a mamy w swojej kolekcji kilkadziesiąt gier (rodzinnie jesteśmy fanami planszówek i wspólnego spędzania w ten sposób czasu - polecam

)
Ostatnia aktualizacja: 05.01.2018 04:48:26 przez Umpal